5th Story (:
2011/03/123/12/2011 10:09:00 am



Selamat pagi (: Hari niyy aku rase bosan , tade mudd , na marah . Sumpah aku rase na mengamuk ! Huh ==' Ayah ! Aien na keluar jalan-2 ! Bosan laa duduk rumah . Ta kenn seminggu duduk rumah macam orang gila . Huh==' ! Ta adil laa ! Terperap jerk dekat rumah . Terkongkong ! Benci laa ! Hati niyy rase na memberontak ! Ta adil ! Ta adil ! Menjerit hati aku niyy ! Mesti korang bole rase macam mane aku rase sekarang kenn ? Ayah memang ta adil )': !


Besok pegi JomHeboh (: Tapi ta bole gembira kenn hati aku yang tenga memberontak niyy . Tengok laa aku merajuk dengan ayah T,T Ayah memang ta adil )': Ape aku na buad hari niyy ? Haa membuta ! Peduli hape aku kenn . Ta bagi aku keluar , aku buad kilang taik mate laa ken dekat ruma . Na bising , bising laa . Masuk hidung kanan , keluar hidung kiri (: Tension bole kalau seminggu duduk rumah . Aku na jumpa sayang aku ! Nanti seminggu aku ta dapat jumpa dia sebab dia ade silat . Tapi ayah ta bagi aku keluar )': Hmm da laa aku tade mudd na menaip . Berambus T,T !


NOTA : terima kasih daun keladi , ade mase baca lagi :D