9th Story (:
2011/03/133/13/2011 09:33:00 pm



Selamat malam (: Okeyh aku na cerita pasal hari niyy . Tadi pagi aku pegi JomHeboh . Ta jemm pun macam tahun lepas . Maybe hujan kodd pagi tadi . Korang tawukk ? Mesti ta tawukk ken sebab aku belum bagi tawukk :D Dalam perjalanan na pegi JomHeboh to , berlaku 1 kemalangan . Dekat tampoi kodd . Aku pun ta ingat laa kenn . Kereta Myvy terbalek . Whoaaa ! Dasyat wehh ! Aku ta tawuk lelaki atau perempuan tuan punya kereta to . Tapi aku rase perempuan kodd . Haishh enta laa . Enta selamat enta ta laa kenn to . Okeyh balek kepada cerita . Bilaa da sampai danga to , parking semua punuh ! Lepas to aku, adek aku , ibu dengan anak jiran aku turun dulu sebab ayah aku na cari parking . Lepas to da siap ape semua kita-orang jalan-2 laa dekat JomHeboh to . Sesak gilaa dalam to . Panas pulak to . Berpuluh aku :D Aku ta jumpa banyak artis sebab tade mudd wehh na berjalan . Da laa panas sesak pulak to . Da macam sardin :D Da pusing 1 JomHeboh to kita-orang gerak pegi tempat ber-econ . Angsana . Sayang aku cakap , jadi endon ! Haha siut laa wak sayang :D


Okeyh da sampai angsana . Lepas to pegi masuk dalam cari parking . Sumpah pening ! Pusing-2 . Lepas da jumpa parking masuk dalam . Destinasi pertama ialah BADAN ! Novel ! Novel ! Haha aku dapat beli 2 novel ! Hee macam niyy laa kalau orang gila novel :D Aku beli novel Miss Epal dengan A untuk ... Lepas da beli ape yang aku na , makan time ! Aku makan Nasi Ayam Penyet . Sedap babe . Memang endon laa yang buad kenn . Haha air aku minum air Pepsi . Wewwitt ! Perot kosong minum air gas . Bijak ta aku ? Haha da siap makan , aku belek-2 novel yang aku beli . Bace siket cerita dia . Lepas to dekat depan aku to ade sekumpulan mahluk Allah laa enn . Lelaki dengan perempuan . Bape orang aku ta tawukk . Aku pandang laa salah seorang dari mereka *ayat cannot go :D lepas to dia bole kenyet mate dekat aku . Walawehh ! Terkejut babun aku . Lepas to bole ketawa pulak . Aku baleng buku niyy kang ! Naseb baik hensem . Haha ingat laki aku , ingat laki aku :D Da siap hape semua , balek ! Purut sudah kenyang hape lagi balek laa ! Ibu cakap nanti pegi Jusco , Terberau pulak .  Wewwitt !


NOTA : terima kasih daun keladi , ada masa baca lagi :D