10th Story (:
2011/03/153/15/2011 04:54:00 pm



Hye babe (: Bosan kodd hari niyy . Hape pun aku ta tawukk na buad . Kemas ruma ? Da siap . Homework ? Terbengkalai kejap sebab tade mudd na buad :D Sayang aku pulakk da bertolak pegi silat . 4 hari dia tade dekat Kulai . Macam 4 bulan aku rase --' Jangan nakal-2 ekh dekat sane (: Psssttt ! Na cerite niyy . Pagi tadi aku beli nasi lemak dekat Cik Munah seberang dengan ruma aku , aku datang SALAH pada waktu nye . Haishh --' Mase aku datang to ade Famee Mokk dengan Shapik Karat . Erghh ! Benci ! Lepas to Shapik Karat asek tengok aku . Benci wehh ! Da 2x dia buad macam to . Tadi pagi yang ke-dua kali laa enn . Erghh ! Tadi paleng lame dia tenung aku . Bafuck ahk ! Bengang siaa aku . Tana lame lagi enn dia tenung aku . Aku cocok mate kau kang ! Buta lagi bagus ! Besok aku akan pegi dulu baru kau ! Jangan kai pegi dulu baru aku . Benci kau dhoe --' !


Beng-beng ! Haha ber-blog-ing sambil dengar lagu Rindu Setengah Mati . Bagus enn hati tengah rindu seseorang lagi aku dengar lagu to . Layan perasaan dhoe ! Haha KAU , KAU , KAU , KAU dan KAU ! Aku rindu KAU ! Salah seorang dari mereka semestinya Sayang aku laa enn . Yang lagi 4 orang jejake idaman to biaa laa aku jerk yang tawukk (: Bole ke kita tahan rindu di hati ? Aku rase ta bole kodd . Bole gila aku rase :D Aku rindu Sayang aku sorang jerk da macam hape lagi na rindu yang lagi 4 jejaka idaman to . Bole sawan aku . Haha okeyh lupa kenn mereka . Homework ? Mathematics dengan Sains jerk . Naseb  ta banyak . Memang laa Jumaat aku ta datang . Cube kalau datang , aku rase banyak kodd :D Keja sekolah yang 2 to aku ta buad , sentuh pun ta tengok ape lagi enn . Haha lagi na buad homework yang melambak . Ta terbuad denn . Haha lagi 5 hari cuti . Alaaa ta puas laa ! Na cuti lagi ! Tana sekolah !