Khairul Sani. :)
2011/12/1912/19/2011 05:43:00 pm

klik gambar untuk tumbesaran

Nampak tuhh? Ala yang dekat atas tuhh. Nampak? Oke kita cerita pasal budak yang pakai baju warna Putih tuhh. Sebelum tuh, Khai sorry curik gambar you. Suka gambar niyh. Tak tau kenapa. :3 Budak niyh suka sangat BOM pesbuk aku. Alahai notif aku penuh dengan muka diaa. E tumbuk nak? Takda keje kenn? Haa nak tengok? Laii.

klik gambar untuk tumbesaran

Oke nampak? Tak nampak? Klik laa gambar tuh. Lahaii suka sangat BOM pesbuk aku. Ekh, tapi kenn tapi kenn, dia COMEL. Auchhh! Suka tengok mata dia. Sepet gitu. Haha chat dengan dia macam dah kenal lama. Mesra jekk kenn. Lepas tuh dia request jadi Sister dia. Haa kenn? Baru kenal dia dah hantar request. Dia duduk mana? Dia duduk pasir gudang. Taken atau Single? Haa tanya dia. Makcik tak tau nakk. ;DD Oke act aku takda idea nak tulis pasal mamat niyh. Aku dah mintak kebenaran dia oke nak ceita pasal dia. Khai, thanks jadi kawan I. :'] Nak pesbuk mamat niyh? Carik sendiri. ;DD

Sorry post pendek. Takde idea nak tulis pasal budak niyh. Oh yaa. Blog aku tukar baju lagi. Kbai. :*
Lot Of Love
AienZafri.