Terima kasih. :')
2011/12/0312/03/2011 11:42:00 am

Bangun pagi terus carik hensett yang sedang di tambahkan tenaga sejak semalam /ecehcehceh ayat aku\ On fone jekk ada text. From my anja manja. Awal pulak dia bangun hari niyh. Biasa macam niyh baru lah dia celik. Kalau aku tak kejut, madah membuta sampai tengahari. --' Oke back to topic. Tetiba dapat copy message. Tak tau dari siapa. Pepagi hati aku dah sakit. Pepagi aku dah menanges.

Dhoe, puas Kau buruk - buruk kan aku? Puas Kau buat cerita bebukan pasal aku dekat BF aku? Puas dhoe? Terima kasih lah ekh sebab buat susah jek Kau buat cerita macam tuh. Kesian Kau. Penat tak? Tak? Yela, manusia macam Kau memang tak akan penat buat cerita macam tuh. Kann? Kau nak suruh aku get back dengan Z balek? Walawehh, selisih malaikat 44 dhoe. --'

Kau pikir aku nak ke? Tolong lah ekh. Kalau Kau rasa yang aku akan get back dengan Z balek, Kau silap besar dhoe. Aku tak akan carik budak tuh balek and aku tak akan rujuk dengan Dia semula. Aku ulang TAK AKAN! Kalau dah takde lelaki lain selain Dia yang aku nak buat calon suami or what ever, aku tak akan pilih Dia! Aku sanggup membujang sampai ke tua daripada sehidup semati dengan budak tuh.

Kenapa Kau guna private number? Takut? Nak sorok identiti Kau? Tuihhhh! Kalau berani sangat jumpa aku. Cakap sendiri depan aku. Asal Kau nak buat cerita niyh semua? Buat penat Kau jekk dhoe. Kau buat macam tuh apa kau dapat? Kau dapat duet ke? Lagi satu, kenapa nak sangat aku get back dengan Z? Kau sendiri cakap kann yang Z tuh tak jujur mana pun masa couple dengan aku.

Oke pasal tuh aku mengaku. Aku rasa yang dia tak jujur dengan aku. Terima kasih sebab bagi tau. :') Permintaan aku satu. Tolong jangan ganggu hidup aku dengan BF aku. Boleh kann? Kitaorang tak ganggu hidup Kau, so Kau tak payah ganggu hidup kitaorang. Senang jekk kan? By the way, BF aku tak akan termakan dengan semua cerita - cerita Kau. Because we know each other. :') Thanks Anonymous. ^^

Hope sangat kau baca niyh. Kau nak marah? Kau nak maki? Kau tak puas hati? Terpulang pada kau. Ada aku kesah? Siapa yang mula kann dulu? Kau kann? Aku tak suka tau gaduh - gaduh pasal hal remeh temeh macam niyh. Kau nak buat cerita yang bukan - bukan jugak pasal aku? Buat lah. Terus kann. Aku takut nanti kau sendiri yang sakit hati. Sebab 'hasutan' kau tak menjadi. Terima kasih PEREMPUAN MISTERI. :')