2011/11/2011/20/2011 11:24:00 pm

Assalamualaikum …

Haha . I’ll teach u my dear . U’re my sunshine . Hek . Ya , this word I even tell u . Now , I wan to say that u’re my sunshine . For now , and ever .

Hehe . Suddenly . Em Dear . I even meet someone special like u . I don’t wann to leave u . But , if Allah more love me . And take me to see His. U must remember this . I agree that u say u’re not the first . But im promise u’re the last one I loving . Nobody can take u from me if im still alife . Lastword , I really – really love you sayang . (: until my last breathe .

Oke faham ? Yang Haha Hehe segala tuhh , ade lah sambungan dia . Tapi aku dah terpadam . Buchukk aku tetibe jekk perabuk speaking . Naseb aku faham . Hekk kalau lawan speaking dengan dia , memang aku kalah . Err kalau aku yang speaking , terabur dhoe . Haha sayangg , awakk tau ? Terharu saya baca text awakk yang oren kaler tuh . Menanges boleh ?

Auuwww ! Terharu niyh . Pinjam seluar . Nak lap air mata kebahagian . ;DD Oke kerepek dah . Awakk memang suka buat saya tersenyum sensorang kenn bila text dengan awakk . Nanti orang fikir saya gila nanti . Oke gila dengan awakk jekk . Tau tau tau . Haha banyak kenn dugaan dalam hubungan kita . Semuanya perit – perit belaka /ayat buku siaa xDD\ Susah senang , suka duka kita sentiasa bersama .

Ramai yang cuba hancur kenn hubungan kita , tapi semua tuh tak menghasut kita . Becase we know each other . Saya berharap kebahagian kita berakhir dengan kegembiraan . Bukan dengan kedukaan . Perit wakk bila rasa nye di tinggal kenn . Awakk pun penah rasa kenn ? Sangat menyakit kenn . Saya tak akan tinggal kenn awak selagi saya bernyawa . Lastword , sayasayanggawakksampaisyurga .

Pfffttt ; Cinta Awak Dah Tutup Pintu Hati Saya Untuk Menyintai Orang Lain Selain Awakk . (: