2011/11/1811/18/2011 01:53:00 pm

Greeting Text

Saya tak tahu dari mana nak mula. And saya tak faham dengan awak. Saya takut nak bagitau awak. Takut awak jijik dengan saya and maybe hati akan saket kalau ade awak terlepas cakap atau ape pun . J Saya g hospital. Doktor cakap saya disyaki menghidap --- . Dah, puas? So, lepas niyh awak dah tak ken sentuh saya and ape pun ken. Saya takut hilang semua tuh. Awak tak faham ape perasaan saya ken? Saya tak dapat jage awak if saya mati nanti. Sape nak jage awak? Ir? Angah? Lukman? Syafiq? Kalau dorang tak dapat bahagia ken awak? Saya terseksa kat atas sane. Hm. Maaf lah k. Hope awak maaf ken. J Assalamualaikum. Minta diri dulu. Baibai.

Oke saya rasa saya dah lama jangka yang awak akan hidap penyakit tuh . Tipu kenn kalau seorang ------- tak akan menghidap penyakit tuh walaupun dia bukan  ------- -----/dah macam buat karangan\ Hm nak buat macam mana . Ini yang awak nak . Awak nak jalan hidup awak berakhir macam niyh . Awak memang suka kumpul penyakit kenn ? Kenapa Allah uji saya macam niyh ? Apa hikmah di sebalik niyh semua ?

Saya penat menanges . Menanges teresak – esak . Menanges tersedu – sedu . Penat wakk . Lepas tuh buat kepala saya saket . Yelaa saya dah biasa . Takpe . Saya nak kebahagian kita berakhir dengan kegembiraan . Tapi kenapa sebaliknya saya dapat ? Awak tinggal ken saya 3 kali dulu cukup buat saya terseksa . Apalagi saya akan kehilangan awak buat selamanya . Dapat ke saya terima kenyataan yang awak akan tinggal ken saya selamanya ?

Saya tak habes – habes salah ken diri saya . Sebab saya awak hancur macam niyh . Kenn ? Awak jahat sebab saya . Awak amek benda tuh sebab saya . Semua sebab saya kenn ? So saya yang harus di persalah kenn . Tapi kenapa awak tak boleh kawal diri awak ? Awak pandai kenn ? Bijak . Tapi awak bodoh dalam memilih jalan hidup awak . Kenapa ? Sebab kecewa kerana saya ? Please lah Syed Daniel Iezari ! Don’t be stupid !

Tapi semuanya dah berlaku . Berlaku dalam sekelip mata . Sebelum awak jadi macam niyh , awak ade fikir tak perasaan orang lain ? perasaan arwah mak dengan ayah ? Perasaan papa dengan mama ? Ade tak ? Takde kenn ? Awak Cuma fikir awak puas . Yang penting beban awak hilang . Awak tak kesian dekat orang yang sayang awak ? Kalau awak taknak kesian dekat orang yang sayang awak , paling – paling pun kesian lah dekat diri sendiri .

Lepas niyh , kalau awak ‘pergi’ tiada lagi awak dalam hidup saya . Tapi boleh ke saya terima hakikat tuh ? Boleh ke saya terima lelaki lain untuk ganti ken awak ? Boleh ke saya cinta ken dia macam mane saya cinta ken awak ? Boleh ke saya sayang ken dia macam mane saya sayang ken awak ? Boleh ke ?! Last word , sayasayangawaksampaisyurga !