14th Story (:
2011/03/163/16/2011 01:47:00 pm



Hoyy Hayy (: Bosan bolee hari niyy ? Ekh , lapar laa . Tapi malas pulakk aku na makan . Biaa saket . Sekali sekala , bukan selalu kenn . Bilaa na kena gastrik haa ? Rindu laa dekat gastrik :D Kepala aku bengkak laa . Shiyall punye adek --' ! Kau tade tangan dengan kaki lagu bagus dhoe ! Kalau ade pun kau buad sepak terajang aku buad ape ! Biadap ! Ekh , tade adek macam kau pun tape laa ! Aman hidup aku ! Asal ta mase kau kecik ibu ta tekop kau guna bantal jerk . Lagi bagus ! Huh --' ! Abaikan buda biadap to . Biaa kodong lagi bagus !


Hari niyy na buad ape haa ? Bosan laa --' Keluar jalan-2 ? Mesti ta bole . Tydo ? Semestinya . Ape lagi ? Ibu ! Bilaa na pegi jusco ? Bosan laa duduk ruma . Ape pun tak boleh --' Perot ohh perot , kalau kau ta makan hari niyy bole ? Sebab aku na saket laa . Bole ta perot ? Perot aku da berdangdut daa sebab lapa . Haha kesian kau perot :D Ekh pembaca-2 sekalian , add aku dekat MukaBuku aku yang kedua ekh ? Aien Ayen II . Add auw ! Tana add tape ahk :D Err --' Ta tawukk na story ape lagi . Haa ! Asal FaceBook LEMBAP sangat ? Aku rase kura-2 pun lagi laju dari FaceBook niyy . haishh FaceBook-2 , sabar jerk laa aku dengan kau . Untuk Lukman : Thanks edit kenn gamba . Ty orang belanja air :D