16th Story (:
2011/03/183/18/2011 03:28:00 pm



Hye blogger (: Hari niyy . Erghh --' ! Aku selesema ! Benci ! Rimas dhoe hidung aku . Tekak saket . Ubat aku belum makan lagi . Tana makan ubat ! Ta suka ubat ! Benci ubat ! Hari niyy kena tolong bapak aku niage . Erghh ! Time-2 macam niyy  laa kau na saket . Time sekolah tana pulakk kau saket . Bole aku ponteng sekolah enn . Tiap-2 hari ngadap papan hitam , jemu pulakk aku . Pandang sane , pandang sini nampak muka sayang aku . Haha ape sehh . Cuti penggal pertama yang membosankan . Hanya duduk terperap dalam rumah menghadap laptop , tengok tv , ngadap muka-2 manusia yang membesarkan aku selama 14 tahun 11 bulan . Na juga aku hari-2 ngadap muka sayang aku kenn . Haishh --'


Besok hari sabtu , kena tolong mokde aku buad kenduri . Erghh --' Okeyh tape . Ikhlas membantu , dapat  pahala (: Ibu ! Hari niyy tana tolong ayah bole ? Ta larat laa . Lemah laa badan niyy . Kang telan ubat selesama , mengantuk pulak . Hmm aku rimas tolong ayah aku dekat pasar malam to . Ramai sangat orang , sesak . Lepas to ade jerk mate memandang . Bosan sangat ! Duduk bangun , duduk bangun , duduk bangun . Erghh ! Bosan wehh ! Da laa tade mudd pulak aku na cerita panjang lebar . Makan ubat , tydo lagi bagus . Ekh , ta makan nasi ? Ta payah . Da biase :D