41th Story (:
2011/05/115/11/2011 10:17:00 pm


assalamualaikum . okeyh sumpah hari niyy hari paleng sial aku . 1st gaduh dengan pakwe then ade orang cari pasal . okeyh good . ekh , bagus laa kodd hidup kau . aku tade semak pasal hidup kau , kau na semak pasal hidup aku . pehal ? kau cakap baik-2 ? hello kawan , cara kau bercakap cara kau mesett , bunyi nye SINDIRIN doo ! saket tawuk ark hati aku ? aku pun ade perasaan laa doo . bukan robot yang tade hati , tade perasaan . kalau aku macam to , bole laa kau na buad aku macam-2 . aku manusia , kau manusia so kau mesti paham perasaan aku . agak-2 laa ken kalau na bergurau .

aku mengadu ? ta aku bukan mengadu , cuma na tawuk . aku ta tawuk laa antare DIA atau DIA yang bagi tawuk kau ken ? sumpah AKU TAK PUAS HATI ! bole ta kalau hal aku , korang-2 ta bagi tawuk DIA ? sendiri tawuk ken mulot dia macam mane ? na benci aku ? dipersila ken laa doo . kau benci aku pon ta ke mane doo . kubur sendiri-2 jugak . engat da bagus sangat laa kau benci aku to ? hebad mane kau ? bagus mane kau ? sempurna mane kau ? kau sebok hal sendiri cukup laa ken ? da lame aku sabar dengan perangai kau . tapi aku diam jerk . aku malas na heboh . malas na ungkit .

MENYESAL AKU SAYANG KAU ! MENYESAL AKU KENAL KAU ! memang menyesal gila doo ! da tawuk pasal akudengan pakwe aku , mulut kau bole diam ? mulut kau bole tutup ? memang mulut tempayan laa kodd kau niyy . ramai yang ta suke aku ? heran doo ? kesah ape laa ken aku ? ape laa sangat salah aku ken ? aku kutuk kau ? hamun  kau ? badi kau ? maket ? hot ? gedik ? miang ? sorry laa . ta layan . korang rase aku macam to ? alahaii dalam mane kau kenal aku ? sempurna sangat ke kau ? bagus sangat ke kau ? hebad sangat ke kau ? baik sangat ke kau ?

kalau diri sendiri ta betul , selalu buad salah jangan na macam yek-2 benci aku . jangan na macam yek-2 na reject aku . tengok diri sendiri dulu baru na cakap pasal orang . baru na benci orang . baru na reject orang . sedar diri sendiri dulu . tapi jangan na perasan diri to sempurna laa ken . semua orang buad salah melain ken malaikat . kau malaikat ke na cakap kau to sempurna ? tolong laa ! sedar diri laa kawan .