35th Story (:
2011/05/035/03/2011 11:13:00 pm


assalamualaikum :) da lame ta update blog . edit lebih , update ta jugak . haha ekh , ramai laa yang wish bufday aku . wewwitt ! sayang korang ! haha tapi aku demam mase bufday aku . ergh -.-' mesti efect dari enjection KANCING GIGI to . gila babeng ahk saket dia . lebam siaa tangan -.-' wehh nurse ! aku saman kau baru tawuk ! benggong ! 3 orang buda cine yang kena enjection niyy sampai biru bibir dengan tangan dia . makk ehh , na bagi anak orang mati hape kau ? naseb aku ta kena macam to . bodoh ! okeyh lupe ken pasal enjection yang menyakit ken to -..-

naseb aku ta mandi telor dengan tepong . kalau ta , mandi-2 . haha naseb lina lupe na bawak tepong . kalau ta , jadi zombi laa aku balek sekolah . haha ekh , aku dapat hadiah ! wee ~ suka babe ;) umiey bagi teddy bear , mien bagi kotak muzik , amira bagi jam tangan and sayang aku bagi domo dengan gelang kaki . wewwitt ! domo besau punye ! sape yang penah nampak beg sekolah aku , macam to laa besau diaa . haha suke ! suke ! suke ! tapi ken , tapi ken . aku sedeh laa :( orang yang aku harap sangat dia wish , ta wish pon . hmmm sedeh auww :(

aku ta kesah laa lambat atau cepat , atleast dia wish laa . niyy langsong ta wish . hmmm sedeh sangat . aku engat bufday dia , ta ken dia ta engat bufday aku . dulu pon macam to . dia orang terakhir wish . aku cakap baru dia wish . erghh -.-' kau memang suke buad aku sedeh ken . sukaa doo :) yang lagi sorang pulak , kawan dia bole wish , tapi dia ? hmm langsong doo . bertambah sedeh laa ken aku . kenape laa ade dua mahluk yang menyakit ken hati macam korang niyy . ya Allah ya tuhan ku  . hmm redha jerk laa aien . yang penting ade jugak yang wish . bukan tade pun :)

hari isnin cuti sekolah ken ? macam ta puas kodd cuti 1 hari jerk . na cuti pannnjjjaaannnggg ! aku jalan-2 dengan family aku . pegi angsana jerk . na turun banda , jalan sesak laa . so pegi angsana jerk . 1st destinasi aku ialah BADAN ! haha novel ! novel ! aku beli 1 jerk . to pon harge dia da RM17.50 . 1 buku 2 cerita . to yang buad aku tertarik to . then beli buku rujukan . na PMR doo . perah otak siket . demi ayah dengan ibu tersayang . awww ! haha then pegi food court . aku makan breaded chicken chop . awww ! RM9.00 babe . haha sedap . korang na ? beli sendiri laa ! haha

tapi memang puas laa 1 hari berjalan dengan family aku . kalau ta , ayah madah keja , ibu madah niage . makk ehh bosan bole ? cuti 2minggu ta tawuk laa aku dok terperap dalam rumah atau kua jejalan dengan family . err macam kurang kaseh sayang jerk . emm doo ! folio sejarah aku belum siap siaa ! minggu depan da kena hanta . makk ehh lemah laa aku na buad folio bagai . tapi markah folio campor dengan markah PMR . err lenjan jerk ahk . asal ken buad . lepas to da ta hadap ag da ! semak doo ! err bulan 5 bulan peperiksaan laa . huh ==' tension-2 ! mesti ta bole kua ruma .

study ! study ! study ! perah hotak ! perah hotak ! perah hotak ! na baiki kesilapan aku mase ujian awal tahun . will do my best ;] hye my SECRET ADMIRE ! ILOVEYOU DOO ! aku nak kau , bole ? ekh , ape siaa aku merepek ; D k laa malam suda . na tydo . besok ta bole bangun ty . babaii readers and stalkers ;-*