36th Story (:
2011/05/065/06/2011 04:47:00 pm


assalamualaikum . lai rapat-2 . aku na story .

04-05-2011
hari to ade latihan kebakaran . err best laa kodd . berjemor dekat panas . bole terbako aku . okeyh . story dari awal . lepas habes perhimpunan , macam biase laa na naik kelas ken . ade buad spotchek , biase laa to . hari-2 ade . slek nye aku ta lepas . keling to cakap stokin aku pendek . buto ! aku da tarek sampai atas buku lali laa keling ! kau memang suke attack buda melayu ken ? lancau -.-' ! lepas to kena tahan sampai habes 1 mase . dok dengar cekgu muke penyek to membebel enta hape-2 . then kena kutip sampah 1 perhimpunan to . round-2 cari sampah . da macam cleaner -..-

da habes 'hukuman' cekgu muka penyek to , masuk bengkel sebab waktu kh . engat sambong buad elektronik , tapi belajar sebab cekgu takot ta sempat na lari pegi padang . haha kelakar auww cekgu rozy niyy . belajar , belajar , belajar then bunyi lonceng menanda ken kena berlari pegi padang . tapi sebenarnye ta berlari pon . berjalan jerk . haha korang tawuk ? lepas dengar bunyi lonceng kebakaran to , punye kelam kabot kemas barang sebab takot lambat turon . haha choyy -.-' ! da smpai padang cari kelas na beratur dekat mane . aku kemane kawan aku kemane .

then jumpe laa classmate-2 sekalian . haha naseb laa ta berape na terik cos mase to baru kol 9 laa kodd . lepas to bomba datang . err mereka-2 sekalian sangat jakun bole ? macam tapena nampak bomba siaa -.-' terjerit-2 macam babun terlepas . then abai ken bomba to buad hal sendiri . haha akibat kebosanan melanda , aku main laga-2 pokok kemuncop dengan kawan aku . haha yang ta pena tengok permainan to dok usha tengok aku main dengan kawan aku . haha buda-2 niyy semua cakap 'Upin Ipin' haha . da bosan main benda alah to , main cabot rumpot then balek dekat buda .

err jahad ken kami ? well ini laa kami . haha ta bole blaa mase mien baleng dekat buda india . haha ta macam banyak pulak enn tanah yang melekat dekat akar to . then bole plak kena kepale dia . haha ketawe bedekak laa siaa . kesian ken kau keling ? FUCK KELING laa :) lepas to tengok abang bomba-2 sekalian ajar care-2 memadam api . aku pulak macam buda sawet pegi depan sekali na tengok . haha jakun ken ? alaa bukan selalu jadi jakun xD then da penad mengcangkong , ajak member aku semua berambos pegi kantin  . daripade berjemur dekat panas buad hitam ken kulit , baik mencekik .

err kita orang rehat awal laa kodd . 9:35 da tercongok depan kantin tunggu makanan . ta macam lame plak enn tunggu dari kol 9:35 sampai 9:55 . err gile lame laa ken -..- bodoh . lepas  to rehat macam biase , mencekik macam biase . haha da habes melantak bagai berambos naik kelas . haha macam best laa kodd hari to . btw hari to bufday DOMO saya yang ke 17 . haha tua sudah DOMO saya ^^ hadiah ? tunggu pertengahan bulan 5 . kalau ade duet laa . wee iloveyou boo ^^ okeyh laa hanye ini cerite aku . kalau pepanjang pon bukan korang bace . anw enjoy it . ily :-*