34th Story (:
2011/04/274/27/2011 10:26:00 pm


assalamualaikum :) hai stalkers sekalian . aku rase malam niyy aku tade mudd kodd . kenapa haa ? miss someone maybe :) siapa ? enta laa . macam ramai . haha lupe ken laa . haishh ==' na story ape haa ? macam tade story kodd . hati aku tengah sebak siaa . asal haa ? aku rase malam niyy , malam yang menyedih ken bagi aku . ade sesuatu yang akan terjadi dekat aku ke ? lupe ken jerk laa . dalam kepala aku ada wajah arwah --' kenape mesti aku ingat dia ? bukan dia da lame pegi ke ? hmm di yang terbaik yang penah aku kenal . he is the best in my life T,T

Muhd Fakhrul Irham ,
kukuh lagi name to dalam hati aku . kenape aku susah na lupe ken kau ? kenape ? ta sampai sebulan ken kite kenal ? then kau pegi tok selame nye . kite bersame pun ta lame . hanye 3 hari :) aku susah na terima kau sebab mase to kau ade couple and aku maseh sayang ken iez :) 3hari ibu kau pegi , kau pun ekod same . hmm takdir Allah ken . redha jerk laa . kadang-2 sampai menages aku rindu dekat kau . bodoh ken aku engat orang yang tiada . hmm okeyh tuka topik --'

Amirul Ahmad ,
babe , kenape senyap sekarang ? do you hate me ? perit hati aku kalau perkataan to keluar dari bibir kau . menages kodd :) aku da mule sayang kau then kau diam ken diri macam to jerk ? kenape ? ohh sebab i already taken ? okeyh give up . aku maseh engat JANJI kau . kau engat ta JANJI kau dekat aku ? tape laa , kau lupe ken laa JANJI kau to . aku tawuk kite tade jodoh :) lagi pun kau jauh . dekat klang sane . aku dekat taman yang terpencil . it okeyh never mine . aku paham :)

Muhammad Aminuddin ,
haa kau ! mane kau menghilang ? sampai hati kau ken ? aku da bole terima kau dalam hidup aku , aku da bole sayang kau dengan sepenuh hati aku then ini balasan kau ? kau kejam ! dulu , time aku gaduh dengan SBF aku , kau ade tok teman aku . kau tepon aku sampai credyt kau habes . hati aku tenang bile aku dengar suare kau . bile aku menanges , kau akan pujuk . sekarang ? kau hilang dalam pandangan aku . kau hilang  ken diri kau dalam hidup aku . kau memang kejam ! kau biar ken aku menanges -.-'

Syed Daniel Iezafri ,
sayang :) sekarang kau hadir dalam hidup aku . kau na tebus balek kesalahan kau yang lepas . okeyh aku terima kau dalam hidup aku macam dulu and now aku mula sayang kau lebeh macam dulu . thanks for coming in my life :) sumpah aku tana kehilangan kau buad kali ke 4 . kau da janji ken tana tinggal ken aku ? aku pegang pade janji kau . kenape dulu kau menghilang ken diri sedang ken kau tana aku menages ? kenape ? kau engat kau buad aku macam to aku ta menanges ? aku sanggup menanges sampai air mate darah sekali pon demi kau ! because i still loving you !

korang semua penting dalam hidup aku , tapi korang saket ken hati aku . kenape ? ape salah aku ? salah aku menyayangi korang ? salah aku merindui korang ? hidup aku ta lengkap tanpe korang semua . tapi korang ? aku ta rase korang hargai aku :) bodoh ken aku kalau menanti korang hadir semula dalam hidup aku sedang ken itu ta akan penah berlaku lagi . jahad mane pon korang , kejam mane pon korang aku tetap SAYANG korang sampai akhir nafas ini :)