2011/11/0911/09/2011 02:11:00 pm

Greeting Text

Apa pun yang terjadi, ku kan slalu ada untuk mu. Janganlah kau bersedih, cause everything gonna be oke. Lalalala. Hikk sengal kejap. Suka dengar lagu tu. Hai blog, rindu kau. Lepas niyh kita boleh selalu berjumpa. Sebab komputer aku dah okeyh. Hikk ^^

Rindunya dekat sekolah. Lepas pulang buku teks sampai sekarang aku tak sekolah. Baik kenn aku? Yelaa kalau pegi sekolah pun apa aku nak buat? Bukan ada pape pun. Nak ngadap muka Betina Ayam tu? Tuihhh la! Aku rela ngadap taik adek aku dari ngadap muka dia.

Aku engad kalau aku baik dengan dia, dia berubah. Tapi haram. Sama jekk macam dulu. Tapi sekarang lagi macam bangsat. :) Ada lagi kenn manusia macam tu? Ishh ishh. Oke stop cerita pasal Betina Ayam tuh. 5/11/11 aku pegi IOI MALL tengok wayang dengan kakak kesayangan aku "noor syahadah"

Aku memang berharap gila yang aku tak akan berjumpa dengan orang yang tak sepatutnya aku jumpe. Tapi malangnya aku TERjumpa jugak. Aku engad dia tak akan tegur atau pandang aku. Tapi aku silap. Dia tegur aku. Boleh gugur jantung aku wehh!

Menggigil tak menggigil lah kenn badan aku. Azab lah azab. Lepas tuh, masa dalam kbox, boleh pulak duduk sebelah aku. Aku rasa nak terajang dia keluar jekk. Tapi aku tak berdaya. Hanya mampu membatu kenn diri. Aku dah macam patung dah dekat situ. Sial lah!

Dah lah. Taknak engad lagi pasal tuh. Engad benda tuh, boleh buat tangan aku menggigil. Parkinson aku di buat nye. Semalam terjadi something yang tak di duga. Hm engad semua tuh dah mampu buat aku menanges. Dah mampu buat aku rasa serba salah dekat 'dia'. 

Aku tau. Apa yang terjadi sekarang, masa akan datang, masa lampau semua dugaan yang Allah bagi untuk aku lalui. So aku reda dengan semua yang berlaku. Menanges pun tak guna. Benda nak jadi. Bukan kita boleh tukar ketentuan Dia. :)

Untuk si 'dia' saya dah hilang kata untuk mintak maaf pasal semalam. Saya tau awakk kecewa. Saya tau awakk sakit hati. Saya takut awakk hilang kepercayaan awakk pada saya. Saya sayangg awakk. Apa yang terjadi semalam bukan atas kerelaan. Bukan saya yang nak. Bukan saya yang mintak. Puas dapat belasah dia? Awakk tanya kenapa saya bela dia? Sebab saya sayang dia. Tapi sekadar seorang teman.Tak lebih. Maaf kenn saya. Maaf seribu kali maaf.