2011/09/029/02/2011 05:21:00 pm

Greeting Text

Menangis . Menangis . Menangis . Haa mata lebam macam beruang panda . Comelkann ? Tauu xD Semalam aku lepak - king dengan SDI aku . Aku tengah basuh cawan , TERnampak kelibat Dia . Then macam kena kejar dengan babun aku turun tengok betul atau tak ape yang aku tengok .

Aku tanye SDI aku , perasan tak siape yang lalu . Dia cakap dia tak perasan . Dengar lagu Segalanya Ku Terima aku pun layan perasaan aku . Then bebual , bergurau dengan SDI aku , aku dengar bunyi motor skutter . Oke aku kenal sangat bunyi motor tu . Nouvo hijau

Then dia lalu . Tau ape terjadi ? Tangan aku menggigil tibe - tibe then automatik aku mananges . Wehhwehh , apesal aku menanges ? Kalau menanges sekejap takpe . Niyy lame . Erghh ! Bodohkan aku menanges sebab kau ? Aku sendiri tak tau kenapa aku terus menanges bila nampak kau .

Sayang ? Rindu ? Benci ? Cinta ? Saket hati ? Sumpah aku tak tau . Aku cuba untuk lupakan kau , tapi susah . Kalau kau boleh lupakan aku , kenapa aku tak boleh lupakan kau ? Terlalu susah untuk aku . Terlalu perit bagi aku . Air mata semalam untuk kau :'>

Kalau bby rasa bby rindu dia. Tye je khabar dia. Bie tak halag n tak mara. Bie tak sanggup tgk bby menanges macam niyy terus. :) saya sayang awak. Maaf tk dpt beraya dgn awak. Tk dpt bwak awk jln. Hmm. Yg pasti  saya taknak org lain selain awak sayang, :'( salam kasih buatmu puteri hatiku.

Oke thank sayang :) Buat ape nak tanye khabar dia sedangkan dia dah buang bby jauh - jauh dari hidup dia . Dia dah memaki bby macam - macam kann ? Terbukti dia benci bby bulat - bulat . Bby sedar siapa bby di mata dia sekarang . Manusia yang hina yang pernah hadir dalam hidup dia .

Lagi pun kite nampak dengan mate kite yang dia happy dengan kekasih dia semalam kann ? Dia tak ganggu kita , kita jangan ganggu kebahagian yang baru nak berputik antara mereka #ayat aku boleh pegi parit xD Tak sepatutnya saya menanges disisi awak sebab DIA !

notajari --> Aku sekadar meluah . Maaf kalau kau rase semak bila aku cerita tentang kau . BUKAN MINTAK simpati . Aku tak perlukan simpati kau dan kau pun jijik untuk simpati pada aku . Hanya Syed Daniel Iezafri yang memahami . Terima kasih kerana membaca . Sekurang - kurangnya kau tau :'>