22 December 2011
2011/12/2212/22/2011 11:45:00 pm

klik gambar untuk tumbesaran

Assalamualaikum and Hye stalker.

Oke nampak tak gambar duit dekat atas tuhh? Atototo omell-omell niyh. Macam duit saidina kenn? Haa lepas niyh kalau nak main saidina, boleh guna duit tuhh. Kenn kenn? Perghhh! Tak macam lumayan pulak kenn kalau guna duit tuhh. Alahai geram pulak aku tengok duit baru niyh. Warna dia menawan kalbu. Ecehhcehh

Nampak tajuk? Kenapa dengan tajuk tuhh? Kenn hari bersejarah bagi budak-budak PMR. Kenapa? Result keluar berkk. Nak tau result aku? Walaupun takde A, tapi Alhamdulillah lulus. Aku tau tak cukup membangga kenn ibu dengan ayah. Macam Umie cakap sekurang-kurangnya aku cuba. Kenn? Chillex. SPM ade. :)

Kakak aku bagi memacam buku untuk aku study mase F4 budak sekolah lagi niyh. Nampak nye rajin laa aku mase F4 nanti. Yelaa aku kenn rajin ngadap buku. Hehe aku study hard untuk SPM. Make my parents proud of me. Atetete oke aku dah merepek. Haa 2 dan 3 Januari kena sekolah. Perghh! Niyh nak panas niyh.

Orang lain dokk sedap nikmati hari-hari terakhir cuti sekolah, kitaorangg kena sekolah. Kenapa? Orentasi maa. Agak-2 aku masuk kelas ape ekk? Naseb baik tak kena pakai baju sekolah. Cikgu benar kenn pakai T-shirt dengan seluar track. Sayangg cikgu laa. Mehh sayangg shikit. MMMUUUAAAHHH! Big sayangg for teacher. ;DD

Oke memula datang sekolah lenggang kangkung. Balek mesti berat. Sebab dapat buku teks. E tak suke boleh nak kena bawak buku teks berat-berat macam tuhh. Kenapa cikgu Seri Ana takde tadi? Baru nak lepas rindu. Ekh bukan. Baru nak tuntut gambar kelas. Hahahahaha! ketawa setan

Aku ada benda nak share. Pagi tadi aku dapat satu mimpi. Mimpi ape? Aku mimpi bestfriend aku rapat gilerrr dengan boyfiee aku. Opsss! Chopp! Kenapa aku mimpi macam tuhh? Series bila bangun jekk pelik ya amat. Oke nak tau siapa makhluk dalam mimpi aku tuhh? Si polan-polan dan si polan-polan. Oke series aku tak boleh bagi tau. And one more, konon boyfiee aku tuhh ex couple aku. Ekh, series menyirap. Kenapa aki mimpi diaa? Shit man! Siapa pandai tafsir mimpi? Ape maksud mimpi tuhh? Series aku pelik + terkejut. Help me. -_- Kbai.

Nak tau result aku? Aku dapat 1B4C3D. Walaupun takde A dan E tapi cukup buat aku tersenyum sebab lulus. Walaupun ade sidikit rasa kecewa. :']

Lot Of Love
AienZafri.