18th Story (:
2011/03/203/20/2011 07:05:00 pm




Haloohaa (: Na cerita niyy . Malam tadi aien mimpi seseorang yang dah buang aien dari hidup dia --' Aien mimpi dia datang balek dekat aien . Lepas too aien dengan dia bukan main mesra lagi macam hubungan kita-orang sebelum niyy . Besoknye dapat berita yang dia meninggal dunia . Then aien menanges bagai nak rak . Ibu aien tanye " Kenapa kau nanges bila dia meninggal dunia ? " Aien jawab " Sebab dia KAWAN aien " Then nampak mayat dia diusung dalam perjalanan ke tanah perkuburan . Dengan mata lutut aien sendiri mayat dia ditanam . Mase to aien menanges lagi . Lepas to ayah aien pulak tanye " Kenapa kau menanges ? " Aien jawab " Sebab dia KAWAN aien " Then teros tersedar sebab adek aien kejut . Ape maksud mimpi to ? Kenapa DIA muncul dalam mimpi aien buad kali pertama sejak kami berpisah ? Kenapa ? Kenapa ? Kenapa ?


Bila da bangun , terus text M , cerita semua nye . Sebab DIA dulu to bekas abang angkat M . Kenapa mesti mimpi DIA ? Ape maksud mimpi to ! Binggung laa pikir kenn mimpi to . Mesti ade maksud yang tersurat dan tersirat . DIA akan muncul lagi ke dalam hidup aien ? 1 aien mintak , aien tana DIA muncul lagi dalam hidup aien . Aien tana kenal DIA buad kali ke-2 . Cukup DIA fitnah aien macam-2 . Tapi aien tetap sabar dengan perangai dia . Tolong jangan hadir lagi dalam hidup aku . Aku tana ! Sumpah aku ta sanggup . Cukup sekali aku kenal kau . Tolong jauh , jauh dan jauh dari hidup aku . Terima kasih atas penghinaan kau terhadap aku . Sungguh aku hargainye (:


P/S : Siapa DIA dalam hidup aku biaa hanye aku dan M jerk yang tawukk . Aku ta akan padam kenangan antara KAU dan AKU . Sama ada PAHIT atau MANIS . Tetap kukuh dalam ingatan aku . Ekh , aku dengan DIA hanye KAWAN . Like TEMAN TAPI MESRA . Kejap Aien kejap Aku . Same jerk laa to :D