20th Story (:
2011/03/223/22/2011 05:44:00 pm



Haaloohaa (: Emm aku na story siket . Cerita sedeh bagi aku ): Pagi-2 buta kaka angkat aku bagi mesett . Mesett dia berbunyi macam niyy :

Adek . Iez da tade auww . Hm Baru niyy . Dia suruh cakap dekat adek ~ B NA MINTAK MAAF ATAS SEGALANYE . BUKAN NIAT B NA TINGGAL KENN BB TANPE BERITA . JAGE BF BAIK-2 . JAGE APE YANG PENA B BAGI DULU DEKAT BB ~ Akak da tunai an ape dia na . Just 1 jerk ta leyy . Iaitu dia ade cakap na MATI DEKAT SISI adek . Hm . Maafkan akak k . Muahh sayang adek . Maaf ganggu "

Okeyh to mesett dia . Aku bace mesett to 2 3 kali dalam percaya atau ta . Lepas to tibe-2 aku menanges , maken lame air mate aku maken deras . Maken kuad aku menanges , sampai sempit hidung aku . Dari bareng terus duduk aku menanges . Mase to aku sedar pukul 3:58 pagi , aku sambong tydo pukul 4:30 pagi . Sumpah aku ta bole tydo . Mase tengah nanges , aku tanye pade diri aku sendiri . Kenapa aku menanges ? Kenapa harus aku menanges ? Kenapa mesti gugur air mate aku niyy ? Kenapa , kenape dan kenape ! Aku jawab sebab AKU SAYANGKAN DIA ! Dulu aku kehilangan Arwah Irham , sekarang dia pula ? Dunia sangat kejam !

Aku tanye kaka angkat aku , ape punca dia meninggal . Kaka aku cakap sebab MINUM TERLALU BANYAK . WTH ! Sumpah terkejut ! Dia buad perangai lagi ?  Hmm --' Lepas to kaka aku bagi tawuk , si B konon sayang kenn Arwah lagi , tapi MAIN dengan kawan Arwah sendiri . Arwah pun ape lagi laa enn . Hmm yang aku tawukk , Arwah maseh belum dikebumikan sebab adek dia meraung pakse doktor selamat kenn abang dia . Aku masuk bilek air , menages sepuas-2 nye . Iez ! Kenapa mesti kau tinggal kenn aku ? Aku maseh belum sedia untuk kehilangan kau untuk selama-2 nye . Kalau betul kau ta dapat di selamat kenn , aku redha dengan ketentuan-Nya . Dia lebih sayang kenn kau . Tapi , kalau betul laa kau ta dapat di selamat kenn , aku ta akan maaf kenn B ! Si betina lahanat ! Sungguh murah MARUAH kau wahai BETINA !


P/S : Iez , aku kehilangan kau buad kali ke 3 . Kali ke 3 iez ! Ke 3 ! Kau cakap BUKAN NIAT KAU NA TINGGAL KENN AKU TANPE BERITA tapi kenape kau lakukan sayang ! Kenape ! Ape salah aku ? Ape dosa aku ? Aku menages setiap kali aku terkenang kenn kau sayang . Kenapa mesti aku hilang orang yang aku sayang ? Ya Allah , kau beri kenn laa aku kekuatan Ya Allah . Sungguh besar dugaan kau terhadap hamba mu ini )':