21th Story (:
2011/03/243/24/2011 07:17:00 pm



HoiHai (: Fuhh ! Hari niyy hari paleng memenat ken aku . Tadi aku ade latihan hoki . Pepagi pegi sekola macam biase . Sampai dekat SKTM , tengok kekawan aku tade dekat tempat biase . Alahaii . Lemah betol . Lepas to ayah aku hanta terus pegi sekolah . Jalan laa aku sorang-2 . Sampai dekat perhimpunan , cari laa buda-2 niyy . Bulu hidung dia-orang pun aku ta nampak . Perghh ! Sabo jerk laa aku .

Tunggu laa aku bebuda niyy . Then baru nampak bulu ketiak dia-orang :D Da cerah baru sampai . Ape sehh . Then beratur macam biasa . Da habes perhimpunan , gerak pegi bilik hoki . Buad pemanasan badan . Cekgu Zamri cakap na gampang siaa jogging sampai ioi . Abah dia ! Aku jogging pusing-2 dekat taman perumahan depan sekolah jerk da penat macam ape , lagi na jogging sampai ioi . Sohaii --' !

Then berlatih laa macam biase . Dapat gune stick baru babe . Terbaik dari kandang :D Vampire punye . Sedap jerk enn gune . Stick khas untuk pemain perempuan sebab stick dia tingan siket .


Berlatih , berlatih , berlatih sampai tulang belakang aku saket asek bongkok jerk , then pegi gelanggang berlatih dengan kipper pulak . Main hujan babe ! Best . Tapi hujan renyai jerk . Macam ta best . Haha Abang Yul cakap nanti sekola Kangkar ade , Taman putri ade , Senai ade , Smsi ade , Kb ade ta ? Err ta tawuk ade ke ta . Tapi rase macam ade kodd . Kenn buda KB ? Jumpe kau-orang-2 di sane :D

Hari ape lawan ? Jumaat ekh ? 1 April 2011 . April fool :D Tapi Abang Yul cakap belum buad undian . Ape sehh --' Eija ! Jumpa kau nanti sayang ! Haha rindu kau laa nokk :D Besok ade latihan lagi sampai laa hari pelawanan . Cekgu cakap besok buad jersi . Oren kaler . Oren ? Macam ta lawa kodd (: Tapi kali niyy punye ade name wehh .

Cekgu cakap da habes lawan , baju bole amek . Wewwitt ! Haha suke aku ! Minggu depan rase nye last kodd aku main . Sebab ape ? Ade laa sebab-2 tertentu dia (: Tapi kalau cekgu panggil suruh main lagi , InsyaAllah aku main kalau DIA bagi laa . Haha best main hoki . Bole jumpe muke-2 yang kita ta pena jumpe . Kenn kenn ? Tambah kenalan (: