24th Story (:
2011/04/044/04/2011 05:22:00 pm

Hai hai ! Hoi hoi ! Hei hei ! Mehh rapat-2 ! Haha ekh , pagi tadi aku bangun lambat siaa ! 6:40 baru bangun . Nenenk dia coklet ! Kelam-kabut laa sehh aku bangun . Haha kau tawuk ? Aku dekat sekolah dekat 14 kali laa sia menguap . Tapi rase macam lebih 14 kali . Haha siyes mengantok gila laa wehh ! Tadi ade penyampaian hadia untuk hoki , bola keranjang , pantun lagi hape tah lagi .

Bila cekgu sebut name aku , menggigil laa en kaki aku na naik pentas na amek pingat . Haha ape sehh . Siap bergambo auw ! Haha 1st time bergambo dengan Pengetua . Pengetua baru sekolah aku murah dengan senyuman laa babe . Manis jerk bila senyum . Wewwitt ! Awet Muda ! Haha mengantok kodd aku dengar dia membebel . Hoho :'O

Kau tawuk ? Mesti ta tawuk kenn ? Yelaa aku belum cite lagi :D Tadi dekat sekolah EX aku tegur aku laa siaa ! Whoaaa ! Ape mimpi kau tegur aku doo ? Err dia mintak num aku . Ekh , soey laa ta bole bagi . Nanti hubbu aku marah (: Ekh , rindu suara kau laa bodoh ! Wewwitt ! Haha bila aku cakap dengan Umiey yang A tegur aku , dia boleh cakap "Kenapa ? Cinta lama berputik semula ke ?"

WhatTheFish ! Kau jangan umiey ! Kekadang mulut kau to masin siket . Cari penyakit . Haha ekh , folio sejarah kena pegi Majlis Perbandaran Kulai laa siaa -..- Perghh ! Malas dhoe ! Benci ! Benci ! Benci ! Aku benci bila kena buad folio ! Sejarah dan Geografi . WhatTheHole ! Semak dhoe ! Sumpah benci ! Tapi markah dia membantu untuk lulus PMR . Erghh TERpakse laa buad walaupun ta suke -..-