26th Story (:
2011/04/124/12/2011 04:36:00 pm

 
 
Salam . Hari niyy aku malas na post pepanjang lebar . Tade mudd . So bace jerk laa post dekat bawah to (:
 
 
bodo na mampos . nan pmpn pon kaw ta bg kawan ape sial ? ta agakagak jd boy uh beb . baru kenal ta cmpai bape taon kot da memekak cam ape ! baru PAKWE ! lom LAKI laa bodo ! soo shit man !
Semalam pada pukul 2.59 ptg · ·
  • 2 orang menyukainya.
    • M.Asyiq Bin Skiman baru kapel,blom jadi suami isteri..
      *ptuih
      Semalam pada pukul 3.00 ptg · ·
    • Sue Yiyie taw ta pew
      Semalam pada pukul 3.01 ptg ·
    • Sue Yiyie bingit tol aku kaw taw ark
      Semalam pada pukul 3.01 ptg ·
    • Sue Yiyie huh ! !
      Semalam pada pukul 3.01 ptg ·
    • M.Asyiq Bin Skiman huhuhu.... baru kapel dah bermasalahh..
      seb baik aku tak de KAPEL lagik
      Semalam pada pukul 3.02 ptg · ·
    • Sue Yiyie taw ta pew .
      Semalam pada pukul 3.02 ptg ·
    • M.Asyiq Bin Skiman ala,ko skolah lagik..
      rileks ahh..
      aku yg dah 22 nih, rilek aja ^_^
      Semalam pada pukul 3.03 ptg ·
    • Upin Ipin ak tau sape . :) na wat cmne . tuan punye badan pn setuju nan kputusan boy dye . ak juz doa an kbhagiaan dowg . yg aku pelik akak angkt pon taley ? law abg uh ley la terima . apee seyh .
      Semalam pada pukul 3.25 ptg · ·
    • Tom Tom Bak sape?? nii??? ;)
      Semalam pada pukul 3.42 ptg · ·
 
 
Sudah baca ? Aku post benda niyy , bukan na mara Sue Yiyie . Aku paham perasaan dia .
 
Sue Yiyie : Kaka , adek mintak maaf dengan perangai BF adek to . Akak jangan amek hati ekh . Adek ta ken tinggal ken kaka (:
 
Upin Ipin : Hye BabyFace ! Haha emm mungkin itu yang terbaik walaupun diri sendiri sengsara (: