30th Story (:
2011/04/144/14/2011 05:11:00 pm




' ta rase yg deowg kesa psl ape yg BF ain buad kt aien . korang da ta perlu kan aien lg right ? okay undur diri dari kowg . itu yg buad kalian bahagia kan ? tape ta kesa . thanks 4 evrythng sayang . i appraciate it . happy with my BF . maybe'
*thnx syg :) owg hargai kate-2 ny . sape yg ta perlukan sape skg ? ta taw ktowg nyy kua an aer mate nan kputusan BF yg awk sanjung tuhh ! thnx lahh . u make me dissapointed wif u . but u must remember . i'll remember what u say to me . thnx honey :) hope u happy wif ZULFAIZ WAN .
· · Share
  • You and Sue Yiyie like this.
    • Nurul Ain rase ta pena kodd cakap yang orang ta perlu ken dia .
      33 minutes ago ·
    • Upin Ipin korg da ta perlukan aien . 'sape yg ta perlu an sape ? KAMI atau nurul ain tuhh ?
      31 minutes ago · ·
    • Nurul Ain na salah ken orang ahk ? fine ! orang salah ! orang silap ! puas ?
      30 minutes ago ·
    • Sue Yiyie kaw ny iez twu ark bodo ? twu ? owg da ta na lyn ite wtpew na kcaw hdop dy . kang kne mwa lakk . ak takk suke tgk dy kne mwa n gdow2 nan bf ksygn dy uhh . hmm .
      30 minutes ago · ·
    • Upin Ipin aien : ta sala an awk pn . owg yg sala cz kcaw idop awk
      29 minutes ago ·
    • Upin Ipin sue : hm . i need her
      29 minutes ago · ·
    • Sue Yiyie papew ahk !
      28 minutes ago ·
    • Nurul Ain bapak ahk ! fine , orang sala ! FULLSTOP !
      28 minutes ago ·
    • Nurul Ain KENYATAAN ryte ? soey BEBAN ken hidup korang . salam
      26 minutes ago ·
    • Upin Ipin ta pena rase t'beban pn .
      25 minutes ago ·


okeyh . korang tawuk ? bila aku bace balek benda alah niyy , aku MENAGES . kenapa ? sebab aku sayang ken MEREKA ! aku tawuk MEREKA ta boleh terima keputusan yang DIA buad . macam to jugak aku . okeyh aku jujur . sebenarnye , aku ta pena putus ken hubungan aku dengan MEREKA . aku ta pena tinggal ken MEREKA . percaya ? terpulang na percaya atau pun tidak . susah ken korang na percaya balek ? sebab aku da saket ken hati korang . SELALU ken ? maaf ken aku . sumpah SAYANG KORANG ! percaya please :(