25th Story (:
2011/04/064/06/2011 06:42:00 pm

Hallu (: ERR aku sebenarnya ta tawuk na post ape . Haha tapi keinginan untuk menaip to ade . Okeyh laa . Aku cerita pasal abang angkat aku . Abang angkat yang mane haa ? Wahh macam ramai abang angkat jerk aku niyy . Haha semestinya laa abang tersayang aku . Muhammad Fadzry . My crazy bro ! Haha dulu kalau aku ade problem , aku story dekat dia . Nanti keluar laa lawak kurang pandai dia to . Haha

Abang ! Sumpah adek rindu abang ! Na jumpe abang ! Bile adek ade problem adek na story dekat sape ? Rindu tahap cipan laa dekat abang ! Haishh sabar jerk laa -..- Abang , abang comel ken ? Suka tengok abang senyum . Awww sweet doo ! Sape yang tengok abang senyum , sumpah bole cair siaa :D Lepas to abang manja tapi pemalu ! Haha dulu mintak num adek ta malu . Haha ape sehh .

Abang suka pakai topi ken ? Haa smadd doo ! Tapi hubby adek ta pakai topi pun da hensem :S Hee Mase bulan 3 kite jumpe kenn ? Tapi sekejap jerk :( Mane puas ! Abang laa ! Malu laa ape laa . Huh ta syok laa abang niyy ! Macam mane na dapat awek kalau terlalu malu ! Malu-2 pun adek sayang abang (: Adek da anggap abang , macam abang kandung adek sendiri . Maklumlah adek tade abang .

So , dekat abang laa adek menumpang kaseh sebagai adek walaupun berlainan darah dan daging . Adek daging lembu abang daging kambing . Haha ape sehh aku melewehh :D Abang , setiap hari auw adek ingat dekat abang . Ta pena terlepas dari fikir pasal abang . Ta pecaye ? Sepak kang ! Adek citer jujur niyy :D Tapi abang fikir ke haa pasal adek ? Err ta dapat na agak laa . Hee abang , ade mase kite jumpe ekh ? Sumpah rindu doo !

Okeyh , stop citer pasal My Crazy Bro . Nanti korang sebok na kenal :P Sekarang na citer pasal abang angkat aku yang lagi sorang . Mohammad Fadil . Abang Mampat ! Haha da lame laa ken ta jumpe abang . Mase MSSS kite jumpe ken bang ? Maken gelap siaa abang aku niyy -..- Haha naseb dia ta layan aku macam dulu . Erghh -.-' ! Kalau dulu suka buli aku ! Tawuk laa adek niyy kecik , abang besau !

Tapi sekarang abang da baik . Haha layan macam adek dengan abang . Suka tengok abang senyum . Comel wehh ! Ade lesum pipit . Wewwitt ! Haha mase dekat stadium , abang tengok adek muram jerk abang tanye kenape . Tapi adek diam jerk . Abang macam mintak adek citer ape problem adek . Wahh , amek berat ken abang pasal adek . Terharu bole ? Haha sayang abang (:

Lepas habes MSSS kita da ta jumpe lagi . Err bila lagi kita na jumpe bang ? Rindu dekat lesum pipit abang to :D Agaknye abang pikat awek abang dengan senyuman abang to ken ? Haha walawehh ! Sweet doo ! Pape pun adek sayang abang-2 sekalian ! Muahhx :*