42th Story (:
2011/05/155/15/2011 10:29:00 am


assalamualaikum . da lame aku ta meleweh ken . act banyak masalah , tapi ianya agak keperibadian so malas laa kodd na story dekat sini . okeyh aku menanges kerana lelaki untuk yang kesejuta kali . sebenarnya start couple dengan dia , aku da " berazam " tana menanges sebab lelaki , tapi air mate aku sentiasa jatuh bila kami bergaduh :) ohh mata lebam bagai ken ? baru na jage mata , tapi da lebam bagai . haishh -.-" gaduh , gaduh , gaduh . fedap siaa . penah jugak aku terfikir na lepas ken dia , tapi sayang kodd . 3 bulan bersama . dulu mase aku couple dengan P , hari-2 siaa gaduh tapi hubungan bole bertahan sampai 7 bulan . okeyh cool . fikir beribu kali untuk buad keputusan :) aku da ta tawuk na meleweh ape so aku rase hanye itu . minggu peperiksaan membuat ken aku bertambah tertekan . sekian :)