45th Story (:
2011/05/225/22/2011 03:51:00 pm

ASSALAMUALAIKUM :) okeyh dah lame ta membebel dekat sini . hari niyy hari annivesery aku dengan hubby aku ^^ genap 4 bulan sudah . sekejap jerk ken . hope kite-orang boleh kekal . susah senang , suka duka kami tetap bersama walaupun selalu gaduh . wewwitt ^^ aku akan cube pertahan ken hubugan aku dengan dia . aku percaye dia , dia percaye aku . okeyh laa to . walaupun dulu pernah "putus sekejap" sayang and cinta aku tetap kuad untuk dia . walaupun dia selalu buad aku menanges , tak pernah aku terpikir nak benci dia . pernah 1 malam to kite-orang bergayut , dia ade bagi tawuk something . ini perbualan kami ^^

DIA : sebenarnye ken b sengaja auw cari point nak gaduh dengan bby
AKU : [tergamam . diam buad seketika]
DIA : b pernah tanye kawan b , aepul . macam mane na buad bby pandai pujuk ,
lepas to dia cakap try cari point gaduh sampai bby pandai pujuk 
AKU : [terdiam kejap] bapak dia ! kurang hajor punye budak !
DIA : hehe bby jangan marah . b buad pun sebab nak bby pandai pujuk
AKU : mak ehh , macam tade care lain laa siaa . madah buad aku menages jerk laa enn selame niyy
DIA : alaaa bby . jangan macam niyy . b buad bersebab ken . nak bby pandai pujuk jerk

OKEYH lebeh kurang macam to laa perbualan kite-orang . aku main hentam kromo jerk ==" err gile ken dia ? suka buad aku menanges . start dia cakap macam to , mood aku kurang . dia pujuk , aku ya ken aje . tak tawuk mase to air mate aku da meleleh . menanges lagi laa ken malam to . act , mase otp dengan dia to aku baru lepas menages ==" dia cakap macam to , menanges lagi laa ken aku . alahai suke ken kau buad aku menages . haishh sabar jerk laa . ya ken aje kate kau to b . tapi sekarang da bkurang laa kodd . ekh , kite-orang pernah buad perjanjian yang kite-orang tak akan bergaduh lagi tapi dia yang cari point ken ? jahad ken dia ? okeyh lupe ken . aku malas nak ingat . pape pun b iloveyousofuckindamnmuch ^^ . err aku rase to jerk kodd . membebel pepanjang pun bukan kau-orang bace ken ? okeyh pegi mampos ^^ babai readers and stalkers ;-*