46th Story (:
2011/05/315/31/2011 06:46:00 pm

assalamualaikum :) hye hye ! wah lame aku tak membebel dekat sini :) semalam ken aku date dengan biyy aku . wewwitt ! best doo ^^ dia jahad , buli aku semalam ! dia cubit pipi aku banyak kali , dia tepuk dahi aku HAHA biyy jahad ! aku nganjeng jerk dia cubit pipi , aku nganjeng jerk dia tepuk dahi , lepas to madah nak buad aku melatah --" biyy jahad tau ! dia cakap bukan selalu kena . ergh ! sapak kang ! HAHA semalam madah kena ngejek jerk dengan aku . best tak biyy ? welkk ! welkk ! welkk ! lepas to dia tydo dekat bahu aku . wewwitt ! penad ekh biyy ^^ aku suruh balek tydo , dia taknak . dia cakap dia tak akan balek kalau aku belum balek . wooot ! wooot ! baik ahk biyy niyy HAHA biyy manja ken semalam . alahai ^^ ekh , kite pakai baju warna sama ken semalam ? PURPLE kaler maa ^^ the best day laa sayang semalam . ILOVEYOUSAYANG ^^

***************************tiiitttiiittt*************************

semalam sebelum balek , ayah dengan ibu singgah marrybrown . ayah tanye aku nak makan ape . okeyh niyy dialog kami ^^

AYAH : aien nak makan ape ?
AIEN : kentang dengan nugget jerk laa
AYAH : nugget ikan ?
AIEN : nugget ayam maa
AYAH : nugget ayam ?
AIEN : iya maa
AYAH : nak air ape ?
AIEN : pepsi maa
AYAH : [buad muka ngejek]

okeyh . faham ? sebenarnya aku nganjeng ayah aku HAHA berbahas loghat cina dengan ayah . sape yang penah tengok ayah aku , tawuk laa ken , muka cina ^^ alaaa biase laa anak cina . wooot ! wooot ! suka tengok ayah aku senyum . kompom tak nampak mate dia HAHA SAYANG AYAH ! okeyh to jerk kodd aku nak meleweh . kalau citer pepanjang lebar bukan korang bace pun ken ? okeyh go ! enjoy it ;-)