49th Story (:
2011/06/026/02/2011 02:36:00 pm

assalamualaikum :) bosan ken tengah hari niyy . terimbas kembali kenangan lame . cerita niyy dah lame , cerita tahun lepas tapi maseh segar dalam ingatan aku lagi ^^ mase niyy aku copule dengan Daniel Iezafri dan mase niyy zaman MySpace lagi . kesah niyy terjadi mase bulan puasa .  dekad info , aku tulis butir-2 tentang diri aku *cehh ayat aku , boleh pegi laut HAHA aku tulis name aku , tempat tinggal , umur dengan status aku . sebelum aku tulis benda alah to semua , aku ade letak gamba aku sebelah gamba dia then dekad bawah baru aku tulis benda alah to semua . status aku tulis 100% taken by Syed Daniel Iezafri . lepas aku berbuka , Daniel Iezafri mesett aku . dia cakap pasal MySpace aku , aku pun pegi laa tengok . what ! 100% single ? okeyh sumpah terkejut doo ! aku cube yakin ken dia yang benda to bukan aku yang buad , tapi dia tak percaya . dia cakap aku tipu dia . aku tipu kau ? kalau aku tipu kau , aku tak menanges untuk yakin ken kau pasal benda to . ekh , kau tawuk tak aku dekad sini punye setia laa ken dengan kau , last-2 kau cakap aku penipu ? alahai perit doo hati aku :) lepas to kau menghilang ken diri kau . tenggelam timbul , tenggelam timbul lepas to tinggal ken aku macam to jerk ken ? okeyh good ! siyes aku suka :) sekarang kau datang balek dalam hidup aku dan meraih kaseh sayang dari aku . salah kau jugak ken sebab hilang ken diri tanpe berita . lain kali buad lagi ekh sayang . good job --" ! okeyh walaupun kenangan niyy dah lame berlalu tapi maseh segar dalam ingatan aku . CINTA BERAIR MATA and now i'm happy with Zul Faizwan :) lagu dalam blog niyy sesuai laa kodd untuk kau . enjoy's reading ^^