90th Story (:
2011/08/078/07/2011 10:06:00 am

Hai semua ! Sehad tak ? Aku tak sehad laa :( Demam , selseme , batuk-2 pastu kena gegata . Erghh ! Membebankan wehh . Dah laa trial dah dekad , buad hal pulak . Nak saket ape smua , saket laa lepas habes trial . Oke dugaan :(

Boleh pulak hari niyy aku selseme . Semalam-2 taknak selseme . Huk :'( Oke mulai hari niyy shoutbox aku akan PADAM ! Erghh ! Bila aku letak shoutbox to , ade jek malaun-2 ngutuk aku . Blaa laa wehh ! Macam bagus sangat jek kan kau .

Yang ngutuk aku tu EX BF aku . Ekh celaka gila kau ! Aku takde nak ngutuk kau bagai , kau  pulak macam setan . Dah benci aku tu dah ahk , tak payah nak ngutuk bagai . Bagus sangat ke diri kau tu doe ? Jangan nak bangga sangat laa wehh dengan naga kau tu .

Boleh tolong kau dekad akhirat ke nanti ?  Boleh tolong kau jawab semua pertanyaan yang Allah tanya ? Tak kan ? Kau mati masuk kubur jugak . Kena tanam jugak . Kena bungkus dengan kain kapan jugak . Takde benda istimewa sangat laa dengan naga kau tu .

Ade sesape terasa ? Sorry post niyy hanya untuk KAU ! Ya KAU yang bagsat lagi celaka . Blaa wehh ! Jangan nak gud-2 pulak dengan aku . Oh ya , dah mula lupakan kau dan dah mula benci kau kodd . That great ! Kbai