86th Story (:
2011/07/297/29/2011 12:58:00 am

hai bloggers :)

selamat malam semua . err taknak sekolah besok . malas , takde semangat nak sekolah . buat cuti sendiri besok xD ekh lagi berapa hari nak puasa ? err aku tak sabar nak raya laa . nak jumpa babyface aku :P tapi tak tau laa dia dapat turun johor ke tak .

papa ! bagi iez turun johor ekh ? please paa ! err aku tulis dekad sini macam papa bace kan . huk oke nak cerita pasal teknik menjawab geo . tak pasal-2 aku kena kan ;( eee sumpah panas ! kertas yang cekgu bagi tak macam banyak laa pulak kan .

berpeluh-2 aku susun kertas tu . erghh ! macam takde kipas jek kan dalam makmal fizik tu . cekgu , lepas niyy pasang air-cond jek laa . err bil dia sendiri bayar ;D haha naseb laa kan teknik menjawab tu habes cepat . kalau tak aku dah melenting dah .

dah penad-2 macam tu petang kena pegi solat hajat perdana 1 #agaknya laa nama dia macam tu xD ekh , ramai sehh yang berpakaian ungu kaler . lukman wane pink . wuuu jambu xD athirah cakap comel . haha oke aku sokong ape yang athirah cakap .

sebelum aku nak pegi solat hajat , ibu sempat pesan suruh buad hajat supaya malaysia menang lawan singapura . haha tak boleh pegi laa ibu niee . ekh tak sia-2 laa kan pegi solat hajat tu . best laa jugak . haha terbaik :)

lepas makan jek tadi , cikgu zamri bagi tazkirah dekat depan , aku , athirah , dieyja , umiey dengan ieqa melantak kerepek dekat belakang sambil skodeng mesej ayu . haha ekh ayu , tak mau marah haa ? gurau-2 jek laa .

macam kau tak tau aku macam mane kan ? suka sakat orang xD eee muka ayu merah bile aku cakap aku bace mesej dia . haha sebelum baca yasin tadi tergedik-2 cari S . haha balek dari sembahyang hajat , lari masuk rumah merakas cari remote .

dengan tak tukar baju teru tengok bola . bila malaysia gol aku menjerit . haha eee buruk nye perangai =.= oke siapa kesah . jangan nak salahkan pasukan malaysia sangat laa kan . sekurang-2 nye dia-orang guna warga malaysia dan bukan pemain import .

kan kan kan ? alaaa bangga laa siket :) bangga banyak pun boleh mehh . oke stop menyanyah . bukan ade orang bace pun kalau cerita pepanjang lebar . oke babaii .

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN (: