87th Story (:
2011/08/018/01/2011 01:12:00 am


Hai hai ! Oke cantek tak gambar dekad atas tu ? Haha oke gambar tu takde kena mengena pun . Saje buad hias . Haha ekh , ade bace aku punye shoutbox tak ? Err ade Anonymous sesat kodd . Tetibe jek kan ? Oke abaikan . Malas nak fikir .

Wehhwehh , besok puasa laa . Naseb tak cuti . Haha malas nye nak bangun pepagi buta besok . Err mesti ngantok kan ? Lagi-2 aku sekolah pagi . Madah membadak kan dekad kelas . Wehh adek , besok kau jangan buad perangai macam tadi ekh .

Tak pasal-2 aku buka nanti =.='' Besok ibu aku niaga bazar . Erghh ! Taknak ekod boleh ? Nanti jumpa orang yang tak berkenaan . Huh boleh tak kalau nak hujan sebulan ? Kalau panas macam tak larat jek kodd nak puasa .

Haha madah banjir malaysia kalau sebulan hujan . Ohh ya , dah malas nak buad challenge tu . Err bosan kodd . Lagi-2 trial dah dekad . Trial dah dekad pun aku tak hadap buku . Sape nak gantikan tempat aku amek exam untuk trial niee .

Besok nak puasa , line cari pasal dengan aku . Dakk kau kang ! Dah laa . Ada orang spoil mood aku . Erghh ! Cibai doo kau ! Kbaii !