82th Story (:
2011/07/197/19/2011 06:45:00 pm

Hai bloggers :)

22/01 - 19/07 2011

Oke berakhir sudah cerita antara aku dan kau . Terima kasih atas segala pengorbanan kau untuk aku . Bila aku tukar status aku kepada SINGLE ramai yang like . Tapi yang like semua lelaki . Ade jugak perempuan yang like . Lepas tu Laiyla Jerk Lorh dengan Cy Choubyz komen . 

Dia cakap yang kau pernah bagi tau dia yang kau sayang aku sangat-2 . Oke sumpah aku menanges bile bace ape yang dia-orang cakap . Mungkin aku dengan kau takde jodoh dan mungkin kau bukan aku punya dan aku bukan kau punya .

Kau nak benci aku sampai akhir hayat kau ? Dipersilakan . Buad laa kalau itu yang buad kau puas dan bahagia . Dah biasa kena macam niyy . Aku tau kau boleh dapat perempuan yang lagi baik dari aku yang lagi perfect dari aku .

Yang boleh jaga kau lebeh dari aku jaga kau . Yang boleh sentiasa ada untuk kau . Yang boleh sentiasa teman kau mane jek kau ade . Aku hargai ape yang kau bagi aku selama niyy . Kau lelaki yang terbaik yang pernah aku sayang , cinta dan rindu .

Bertuah siape dapat kau . Aku bodoh sebab tak hargai kau . Aku bodoh sebab tak sayang kau macam mane kau sayang aku . Cinta kau terlalu agong untuk aku . Kau terlalu sempurna untuk aku . Kau cukup sabar dengan perangai aku .

Walaupun aku banyak kali saketkan hati kau , banyak kali buad kau nanges , banyak kali buad kau marah , banyak kali buad kau kecewa dengan aku , kau tetap sabar dengan aku kan ? Kau suka ceramahkan aku . Sekoalhkan aku .

Kau suka cubit pipi aku bila aku buad muka . Aku panggel kau BUGIS , kau panggel aku JAWA . 2 hari lepas , kau mula nak guna panggilan bebas . Panggel kau aku kan ? Aku rase happy sangat mase tuu . Sebab kau tak macam dulu .

Nak bergurau pun kena berpada-pada . Tapi semua dah berakhir . Aku akan simpan kenangan kita . Aku kunci baik-2 dalam otak aku . Terima kasih . Terima kasih . Terima kasih . Maaf . Maaf . Maaf . Hanya itu yang aku mampu ucapkan .

Oke aku dah tak tau nak cakap ape lagi . Yang penting aku bersyukur aku jumpa jejaka yang setia macam kau . Thank for everuthing . Aku undur diri dari hidup kau :)

NOTAKCEIL ; AYAT AKU MACAM SIALL LAA KAN ? AYAT ENTAH APE-2 JEK KAN ? TENGAH JIWA KACAU , AYAT MEMANG BERSEPAH . AKU SENDIRI TAK FAHAM APE AKU TULIS .TAKPE ASALKAN OLEH BACA ;D