80th Story (:
2011/07/137/13/2011 03:50:00 pm

Hai bloggers :)

Wahh dah lame kan tak update ? Banyak sangat masalah :) Sekarang aku dengan iez dah oke daa . Takde laa nak musuh bagai kan ? Mustahil dia nak benci aku . Kan babyface kan ? Haha oke semalam teman Myra pegi jamming , balek pukul 12 . Gasak ahk =.= Dekad sekolah membadak memanjang .

Tapi tadi sebelum masuk kelas , cekgu Misri nak jumpe budak tingkatan 3 . Dengar dia membebel , aku dekad belakang terhangguk tahan ngantok =.= Err sumpah ngantok gila siaa . Haha hari niyy kena teman Myra lagi kodd . Tak tau boleh pegi ke tak . Doa-2 boleh :)

Nak sekolah tak besok ? Macam malas jek . Err sekolah jek laa . Jahitan KH punye aku belum siap . Naseb ade Dottie yang boleh membantu . Haha aku kalau bab menjahit niyy , malas siket :P Tapi bab makan num 2 . Haha num 1 tido ahk xD

Cakap pasal makan , aku punye Kakak Gumok panggel aku Gendut . Ekh madah . Dah Angah dengan Iez panggel aku Gendut jugak =.= Abang Danny jangan panggel adek Gendut auww , kalau tak ty adek buad muka dengan semua orang :P

Nak meluah kejap boleh ? Oke terima kaseh . Untuk kau , baca auww :) Aku tau kau takut kehilangan aku . Aku tau kau takut aku tinggalkan kau . Aku tau kau takut kalau aku dah tak sayang and cintakan kau lagi . Ya aku tau tu semua .

Tapi tolong laa jangan TERlalu kongkong hidup aku sangat . Aku ade hak untuk hidup aku . Aku tau mane baik mane buruk untuk aku . Kau tak kasik aku mesett DIA , sebab takut aku ROSAK ? Aku lebeh kenal dia dari kau .

Aku tau dia tak akan buad benda terkutuk tu dekad aku . Percaya laa . Kita-orang nak jumpe pun susah . Dia jauh dekad sane . Aku tau jaga diri laa doo . Hidup aku , bagi aku kawal hidup aku . Tolong laa . Kalau hati aku pilih kau , selamnya kau .

Aku tak akan berubah hati sayang . Tapi melainkan kau sendiri yang buad aku berubah hati . Siyes aku jeles tengok Myra dengan Amier . Amier takde pun nak kong-2 gegila hidup Myra . Dia-orang kekadang panggel KAU AKU lagi .

Kenapa kita tak boleh ? Sebab kau terlalu serius ! Kekadang aku menanges fikir niyy semua . Hanye Kak Sue yang faham perangai aku and ape yang aku nak . Tapi kenapa tak kau ? Jangan jadi kejam sayang . Kau larang aku dekad dengan lelaki .

Tapi kau ? Aku tau kau mudah rapat dengan orang . Tapi tolong jaga batas kau dengan kekawan aku . Kekawan aku semua perempuan . Semalam kau bawak Intan pegi rumah Myra , ade kau bagi tau aku ? Naik kereta kan ?

Pagi tadi dengan mood aku macam hanjeng , Intan datang tetibe cakap ' Aien sorry semalam aku naik kereta dengan abang ' Kau tau ape rase ? Baik mate aku kuyu sebab mengantok , teros segar bile dengar dia cakap macam tu .

Bibir aku senyum , tapi dia tak tau hati aku :) Bila aku marah , kau betah . Kau nafikan semua tu . Kau buad aku hidup dalam penderitaan . Aku nak happy doo . Aku dah penad macam niyy . Aku tau kau saket , but please !

Oke start from now , aku nak buad pengakuan dalam blog niyy yang aku tak akan makan sebutir nasi pun . Orang yang aku sayang selalu seksa diri dia-orang sebab AKU ! So sekarang aku nak seksa diri aku sebab aku hidup dalam penuh penderitaan .

MAAFKAN AKU :)

NOTA KECIL ; HOPE KAU BACA EKH . MENAIP SAMBIL MENANGES . AIR MATA INI UNTUK KAU :)