91th Story (:
2011/08/128/12/2011 01:48:00 pm

Hai hai hai :) Hari niyy dah mula trial kan ? Periksa bahasa cina dan tamil . Fuhh ! Dedo laa jugak . Study pun belum niyy . Aisehh , malas nye aku nak ngadap buku --' Wehhwehh , mase aku on9 FB , ternampak pulak status relation sorang mamat niyy .

Dia cakap , lepas dia putus dengan aku dia taknak cari budak yang sama tempat dengan aku . Tapi couple dengan budak yang setempat dengan aku jugak . Gebang laa kan kau ? Oke sejak azali lagi kau memang macam tu kan ? Cakap semua nak lebih .

Bila aku cerita pasal niyy dekad Intan , tau dia cakap ape ?


"Bila dia couple dengan budak tu , mesti dia teringat dekad kau . Yelaa budak tu kan kecik macam kau . Pandang dia engad kau . Sebab tu abang couple dengan budak tu"


Oke diterima akal laa jugak jawapan dia . Kira munasarawak laa jugak ann . Tapi aku tak rasa ape yang kawan aku cakap tu berlaku pada mamat tu . Mustahil ! Aku nafikan bulat-2 sebab dia sendiri cakap dia benci aku sampai dia mampos .

Awww terharu aku bila mamat tu benci aku sampai dia mampos . Kau tau ape sebab kalau aku couple , aku taknak mintak ape-2 barang ? Aku taknak bila kau dah belikan untuk aku then bila putus kau mintak balek . Buruk siku :')

Serupa mase kau couple dengan aku kau tak payah belikan aku ape-2 siall ! Tetibe jek kan bukak cerita pasal kau ? Oke sumpah aku susah nak lupakan kau tapi aku senang untuk membenci kau . Terima kasih Zul Faizwan bin Zul Fakar :')

notajari ; tak faham dengan cerita aku ? oke buad-2 faham sudah :')