Kakak. :'(
2011/12/2412/24/2011 03:50:00 pm

Bercerita tentang budak berbaju sekolah


Assalamualaikum and Hye.


Oke hari niyh aku nak cerita pasal kakak kesayangan aku niyh. Walaupun dia kakak angkat aku, aku dah anggap dia macam kakak kandung aku sendiri. Susah senang, suka duka dia sentiasa bersama aku. Bila gila dia dah datang, apa pun tak boleh. Madah berdekak jekk aku kalau dengar dia membebel macam nenek tiri. XD


Kenangan antara aku dengan dia, masa raya tahun niyh. Plan nak pegi beraya dekat rumah kengkawan. Round-2 dekat Indahpura dengan pakai baju kurung. Act taktau nak start dekat rumah kawan sape dulu. Sudahnya aku ajak pegi IOI. Dengan tak pakai helmet, kitaorangg redah sampai IOI. Sorry jadi wempitzzzz kejap.


Dia dah laa tinggi. Lepas tuhh pakai heel. Aku niyh orangg nye pendek. Ekh, aku rasa macam aku niyh budak sekolah rendah siaa jalan sebelah diaa. -_- Jalan-jalan dalam IOI tuhh. Aku belanja dia karok. Makan dia belanja. Nyamnyam. Lepas tuhh, jumpa abangg angkat kesayangan aku pulak. Atetete rindu niyh dengan si gemukk tuhh.


Tepat pukul 8, kitaorangg gerak pegi rumahh abangg gemukk aku tuhh. Aku kena bersoal siasat sehh dengan mak diaa. Macam-macam dia tanya. Macam aku niyh bakal menantu dia jekk kenn. Ekh dapat duet raya tau dari abangg gemukk aku. Dia bagi 5ringgit. Atototo baiknya abangg niyhh. Haha lepas tuhh away balek.


Itu laa salah satu kenangan manis aku dengan kakak. Series aku tak boleh lupa. Kalau kenagan pahit tuhh banyak. Malas laa nak share. Nanti aku yang saket hati. -_- Oke back to topic. Act hari niyh [24/12/2011] kakak aku pegi KL. Untuk berapa lama aku pun taktau. Shoo shadd. :'( Dah berjauhan dengan kakak kesayang ohh.


Sebelum dia pindah, memacam buku pelajaran dia bagi aku. Dia nak sangat aku belajar untuk Form 4 niyh. Sebab dia nak aku berjaya masa SPM nanti. Thanks kakak. :') Aku mintak dia ajar aku Mathematics. Series aku memang tak minat gila Mathematics. Oleh kerana 2013 aku nak SPM, terpaksa laa aku kena suka dekat Mathematics tuhh.


Mana tau tahun depan Mathematics jadi boyfiee aku. Haha dia cakap setiap bulan dia balek. Ekh, dia ada cakap ke? Rasanya ade laa. ;P Dia adalah satu-satunya kakak angkat aku. Series! Tak tipu buat muka series! Dia cakap dia tak suka berkongsi, so aku pun sama. :') Kekadang adek lama dia telefone dia. Oke series aku menyirap gila.


Pernah gaduh dengan adek lama dia sebab kakak aku niyh. Ala bukan dengan adek lama dia jekk. Dengan ANJENG tuhh pun sama. Gaduh sebab benda yang sama. Tapi itu semua cerita lama. Malas nak ingat. Kalau ingat, aku yang saket hati. Kakak, kakak dekat sana jaga diri oke. Mohh nenakal. Will miss your laugh sys. :'( 


Kakak baru pegi beberapa jam, adek dah rindu kakak. Series i miss youu bongok! Lepas niyh dah takde sape nak cubit pipi adek kekuat. Lepas niyh adek dah takde kawan nak bertengkar macam selalu. Lepas niyh adek dah takde kawan nak kutuk-kutuk orang. Lepas niyh adek dah tak dapat merasa masak lemak cili api kakak yang pedas gila tuhh. Hope tak hilang kakak. I love you shoo muchhh sys! kesat air mata


Kalau kakak tengah baca niyh, adek nak kakak tau masa adek luah kenn dekat sini, hati adek menanges. Mata pun menanges tapi adek tahan. Malu laa nak menanges depan Airish. ;DD Sayang kau kakak gemukk! :*
 Lot Of Love
AinZafri.