AARRRGHHHHHH !
2012/03/133/13/2012 02:31:00 am

ASSALAMUALAIKUM .

Pertama sekali aku nak mintak maaf kalau skin aku sama dengan someone . :) Hm oke . Nampak tajuk ? Oke sekarang aku memberontak . Kenapa ? Aku dah lama tak jadik mangsa keadaan dan sekarang aku jadik mangsa keadaan . Aku kena pilih samada aku nak SDI atau MFI . Kalau aku pilih SDI , MFI akan bunuh SDI . Watdefakk ? Oke aku tau MFI tak main-main . Cuma aku pelik tahap cilabon kenapa MFI jadik setan sampai macam tuhh sekali . AA cakap , MFI jadik macam tuhh sebab TERLALU SAKIT HATI . Terlalu sakit hati dengan aku kann ? Kenapa lah semua ni terjadi . Arghhhhhhhh ! Stress aku lah . Tak penah-penah jadik macam ni . And aku berharap , ini yang pertama dan terakhir . Sekarang air mata aku tak kira siang atau malam , senang jek dia terjun . AA cakap air mata aku mahal , kalau nak beli dekat kedai pun takda . Sebab tauke tuhh takda air mata aku . Tapi MFI yang buat air mata aku jadik murah . MFI bagi aku pilihan YA atau TAK . Aku risaukan keselamatan SDI and aku taknak tinggalkan SDI . Tapi kalau aku pilih SDI , MFI akan balas dendam dekat SDI dan PEREMPUAN . Buat masa ni , biar lah aku dekat MFI . Demi SDI . Walaupun hati aku tak rela , tapi aku terpaksa . So jangan tanya aku kenapa relay dekat pesbuk aku berubah . Aku tak akan jawab soalan bodoh tuh ! Kbai . Assalamualaikum . ; /

SDISHH , saya harap awak tunggu saya . Sampai akhir hayat awak . Saya sayang awak . :'( Aku tau hal ni agak peribadi , tapi aku takda tempat mengadu . So dekat sini jek lah tempat aku meluahkan segalanya . :')

Faith full ;
Nurul Ain Binti Abdul Ghaffar