Toing Toing !
2012/03/043/04/2012 12:26:00 pm

Assalamualaikum and Hi people [s]


Sekarang ramai dah start cerita pasal exam . Kenapa start hari Selasa ? Walawehh , hari Jumaat dah boleh cuti dah . Oke takpetakpe . Naseb hari jumaat 1 paper jekk , Math . Lusa dah exam , 1 buku pun aku tak bukak . Semalam baru baca buku Ekonomi Asas . Exam tingkatan 4 niyh , aku rasa mencabar kutt . Banyak lagi aku belum belajar , tuptup dah exam . Adehhh -.-'

Syameer oh Syameer , kau amek exam tak ? E tak achi wehh kalau kau amek exam . Kaki kau acano ? Oke dah ? Mudamuda dah tempang . Kesian kau . Lepas niyh , kalau kau tak taubat jugak aku taktau nak cakap ape . Dah lah hampirhampir hilang kaki . Aduhhh seram aku tengok lah . Dah lah duduk dekat hospital mahal . Kaya kau XD

Dah tutup cerita pasal si gila tuhh . Jyeahhh ! Skin blog aku tukar lagi . Aku taktau apa kena dengan aku . Asek nak tukar skin blog . Tuh tak kena . Ni tak kena . Sana tak kena . Sini tak kena . Tapi yang skin kali niyh , aku rasa macam puas hati jugak lah kann . Hehe blue kaler . Warna fav si Dia . :) Teeetttttttttttttttttttt .

*klik untuk pembesaran

Oke sekarang aku nak bercerita pasal Zul Faizwan bin Zul Fakar tuhh . Aku taktau apa masalah dia yang tetiba nak FUCK bagai . And aku pun taktau dia FUCK dekat siapa . Tapi aku rasa dia FUCK dekat aku . Jyeahh aku ! Wehh LELAKI , apa masalah kau ekk ?  Nak FUCK bagai . Kau ada masalah mental dan fizikal ke ? Better pegi hospital cepatcepat . Takut melarat pulak kann ?

Kau berdendam dengan aku lagi ? Kau marah aku lagi ? Sebab tuhh kau nak FUCK aku bagai ? Pegi lah M ! Kau kann dah ade Iena Ryna kau tuhh , tak kann marah aku lagi wehh ? Copcop , kalau kau marah and benci aku , aku rasa kau TAK AKAN tegur aku dekat IOI kelmarikelmarain . Siap nak karok dalam 1 bilik karok dengan aku . Duduk sebelah aku .

Tegur aku , senyum dekat aku . Hekk ? Apa masalah kau ekk ? Better kau pegi hospital , kau pegi check otak kau yang mungkin tengah mereng dan tak betul tuhh . Kau nak serang aku sebab kutuk kau dalam blog ? Laii ! Sikit pun aku tak heran . Hope kau baca . Assalamualikum . :)