DUA KOSONG SATU DUA
2011/12/2912/29/2011 07:44:00 pm


Assalamualaikum and Hye.


Oke nothing to say pada post aku kali niyh. Tahun depan aku Form 4. Means pada tahun 2013 aku SPM. :O Wish me luck oke? Azam aku tahun depan nak study hard untuk SPM aku. Ibu aku selalu cakap "SPM nanti buat betul-betul" Aku tau keputusan PMR aku tak berapa nak membangga kenn ibu dengan ayah aku. Walaupun aku takde gagal. Act aku sendiri [un kecewa dengan keputusan yang aku dapat. It oke. SPM nanti aku akan cuba bukti kenn. Aku sekolah teknik atau tak? Itu aku taktau. Keputusan ada pada tangan aku. Maybe aku tak pindah. Aku nak terus belajar dekat SMK Indahpura 1 dengan kengkawan aku. Kbai :*


Bagi sesiapa yang tak suka dengar lagu dalam blog aku tuhh, tekan PAUSE laa ye. Lagu tuhh ala-ala club siket. Selamat Menyambut Tahun Baru. :*

Lot Of Love
AienZafri.