Jyeahhh !
2012/03/093/09/2012 02:17:00 pm

Assalamualaikum .

Jyeahhhh ! Exam dah habes . Oke lambatkan sekolah aku habes exam ? Mula exam pun lambat . Hari selasa baru start . Ala cekgu saja jekk tuhh nak murid-murid datang sekolah . Penuhkan kedatangan . Haa gedik tau .-,- Orang lain dah cuti , aku sekolah lagi . Jeleshaaaaa . ;/ Tadi paper Math , Alhamdulillah aku boleh jawab . Cuma 3 soalan terakhir tuhh aku tinggal . Ohh sangatsangat susah . Tapi tak susah mana pun . Kodd . ^^

Minggu depan cuti seminggu . Korangkorang pegi bercuti dekat mana ? Mesti syok kan dapat bercuti dengan keluarga . Untunglah . ^^ Aku rasa aku tak pegi memana . Ibu dengan ayah sebok dengan kerja memasing . So duduk terperap dalam rumah . Sape dah tengok cerita Cinta Kura-Kura ? Best tak ? Nak pegi tengok tapi tak sempat . Al maklum lah budak sekolah . Hwehwe . Pssttt , ada orang boom aku . Nak tau sape ? Check this out .

*klik gambar untuk pembesaran

Perempuan gedik ? Haha aku nak ketawa boleh ? Wahai Cik Bella , perempuan sememangnya gedik kan ? So apa masalah kau ? Apa problem kau ? Habes kau tuhh , tak gedik ? Ala kalau tak gedik pun , sikit mesti ada . Kan kan kan ? Tipu kalau takda perempuan yang gedik . Melainkan kalau jiwa kau , jiwa LELAKI . Haha opsss ! Marah tak ? Marah ? Alolooo meshh sini aku tenangkan kau . Tuihhhhhhh !

Watlek . :3 Kau dah boom blog aku , aku watlek jekk . Kau boom aku lagi ? Godaii , mati tak layan nak . Ni blog aku , aku punya suka nak tulis ape . Aku kacau bijik kau ke ? Sorry aku kalau kau rasa aku kurang ajar . Tapi kau yang boom aku dulu . Terima kasih . Assalamualaikum . :')

Faithfull ;
Nurul Ain Binti Abdul Ghaffar