Hmmmmm . '___'
2012/03/073/07/2012 07:31:00 pm

Assalamualaikum and Hi people [s]

Bosannnnnnn ! Oke aku taktau nak buat ape . Harini aku exam Pendidikan Islam , Sejarah , Perdagangan dan Sains . Serious aku cakap , Perdagangan boleh buat aku menangis tak berlagu tengok soalan dia . Kompom aku gagal Perdaganagan . -__- E benci ! Mesti turun kelas . Taknak masuk Teknik 3 . Tapi rasa tak kutt . Sebab Teknik 3 pun ada Perdagangan dengan Ekonomi Asas . Hwehwe . ^^

Besok exam Ekonomi , PJK dan SVK . Ekonomi , please be nice tomorrow . Minggu niyh minggu exam . And minggu niyh jugak dah 4 hari berturut-turut aku menangis . Kejammm ! Hmm apa bala minggu niyh ? Tadi dekat sekolah , aku baca buku Perdagangan , 1 pun tak masuk kepala . 1 pun aku tak ingat apa yang aku baca . Apa yang aku baca , 1 pun tak masuk exam . Kenapa dengan aku niiiiiii ?!

Maybe aku terlalu banyak fikir pasal benda lain . Kali ni , hal peribadi aku tak dapat tinggal dekat rumah . Tak dapat simpan dalam peti simpanan ingatan aku . Aku TERbawak sekali pegi sekolah . Setiap malam mesti aku menangis . Oke tuhh dah jadi sebahgian rutin harian aku sebelum tido . :'( Susahkan kalau ada lebih dari seorang lelaki yang cintakan kita dalam masa yang sama ?

Cepat lah habes exammm ! Tinggal lagi 4 paper jekk . Fuhh , mathematic ? Someone help meeee ! Aku nak cuba supaya tak GAGAL math . Aishoooo susah wooo . Aku tak suka bab 2 dengan 3 . Haa mula dah buat kepala aku berpusing 360 darjah . Aku mula melalut entah ke mane . Dah dah . Sebelum entah hape hape aku taip better stop . Kbai , Assalamualaikum . :')

Air mata seorang wanita dapat mencairkan hati seorang lelaki . TETAPI air mata seorang lelaki belum tentu dapat mencairkan hati seorang wanita yang di sakiti . MFI , saya tunggu kepulangan awak . :')