29/04/2012
2012/05/035/03/2012 11:30:00 pm

Assalamualaikum ...



29/04/2012 is my birthday. Kayy bahasa melayu. 29/04/2012 adalah ulang tahun kelahiran aku yang ke 16. Tua sudah aku ni. Semua cakap "Tua dah kau. Tapi ketinggian itu jugak" --' Nak buat acanoo. Ni jok yang mampu. Haha gambar dekat atas ialah muka-muka yang wish birthday aku. Tuhh separuh. Ada lagi sebenarnya. Tapi tuhh jekk aa yang aku tunjuk. Yang wish melalui Khidmat Pesanan Ringkas (SMS) pun ado. Tak ramai macam dekat muka buku denn loo. ^^

Hadiah? Ehh memacam yang aku dapat.\tipu jekk/ Kakak angkat aku bagi err kayy aku taktau apa nama benda alah tuhh. \luagh like devil's/ Ibu aku bagi Galaxy Young. Ulang suara GALAXY YOUNG! Opsss! TER-caps lock pulekkk. ^^ Nadia pulak belanja aku ABC and Ayu belanja aku Nasi Lemak mama dia yang sambalnya pada waktu itu sangat pedas. ;DD

Ehh korang, korang dah exam mid year punya? Dah dah? Kayy aku mula lambat. 07/05/2012 baru aku mula. Habes exam 25/05/2012. Mean bulan ni aku agak rajin untuk menghadirkan diri ke sekolah kecuali esok. XD Kay malas, malas, malas dan malas nak sekolah besok. Kay act aku tak bersedia nak menghadapi Mid-Year Exam ni. --' Apa-apa pun aku tak prepare lagi. Adoiii someone help me? Kay takda. :'( 

Wish me luck for my Mid-Year Exam kay buddies? Love you ollsss lahhhhh! Kbabai. :*

Untunglah sekarang dah jadik budak KOLEJ. Memasing buzy dengan assignment memasing. Tinggal aku sensorang. Sadis betul. :'/