23th Story (:
2011/04/044/04/2011 05:03:00 pm

Assalamuailaikum (: Hai stalker-2 sekalian . Rindu korang :D ! Lame ta update blog ken ? Rindu-2 . Hee na cerita pasal hoki . Cerita siket jerk laa . Malas na cerita dari A sampai Z . L18 sekolah aku Juara . P18 sekolah aku naib juara . Tade laa kalah terok dengan pihak lawan . 1-0 jerk (: Buda-2 pihak lawan ta puas hati dengan L18 , dia balas dendam dekat P18 pulak . Tape sabar jerk laa (:

Okeyh lupe ken cerita pasal hoki . Malas na ingat tragedi yang menyakit ken hati to . Hanye orang-2 yang ade dekat tempat to jerk yang tawukk . Mase hari Sabtu [02 April 2011] aku pegi ioi tengok kucing . Sumpah comel kucing-2 nye ! Geram wehh ! Ade sekor kucing niyy lebat sangat bulu dia . Name dia Kitty . Siyes comel ! Kucing parsi . Na jerk aku rembat bawak balek :D

Mase datang dengan Mieyra Domo dan Caca Longlygurlz then berpecah laa enn . Hee aku dengan Hubbu aku . Haha sayang , kena cekau dengan kucing ekh ? Sedap ? Haha suke cari penyakit ken ? Memang macam to . Mengade-2 -..- ! Lepas to na kacau kucing lain na suruh dia gigit pulak . Tade keja memang laa enn . Suke sangat cari penyakit .

Lepas da tengok kucing , lepak dekat token . Then nampak Mieyra Domo dengan boyfiyy dia , Caca Longlygurlz dengan boyfiyy dia . Okeyh buad-2 ta tawuk and buad-2 ta nampak (: Kenape ? Ade laa masalah dia ken . Ta paya tawuk laa ekh . Da lepak hape semua , pegi cari tempat na duduk . Bebual laa ape yang patot . Haha then boyfiyy Mieyra Domo na jumpe dengan Hubbu aku . Pegi laa token .

Ta tawuk laa ape yang dia-orang bual ken . Aku , Mieyra Domo dengan Caca Longlygurlz pegi tandas . Da siap , keluar berpecah . Dia-orang buad hal dia-orang .  Aku buad hal aku . Then turun bawah tengok kucing . Ohhmaigod ! Tawuk aku jumpe sape ? Family dia laa babe ! Haha cuak ? Ta pon . Biase jerk aku rase :D Adek kembar dia comel . Suka tengok Amer [abang] senyum . Cair aku tengok :D

Lepas to follow kakak dengan ibu dia pegi Giant . Tapi berpecah laa enn . Hee da kua dari Giant , da beli ape yang na di beli , cari tempat duduk . Ade laa something  yang terjadi antara aku dengan hubbu aku (: Ta bertegur sampai laa kakak dia tepon . Kakak dia cakap na belanja makan . Wahh ! Belanja MB jerk . Thank kakak (: Air dengan makan kongsi dengan hubbu aku . Blackpaper Chiken Chop .

1st time aku makan benda alahh to . Err -..- Ekh makan suap-2 auw . Haha walaupun ade orang ramai dekat situ . Buad dang jerk da laa enn . Haha sayang , ibu sayang sporting laa (: Naseb ta tanye pape . Kalau ta macam bodoh laa enn aku na jawab . Haha fuhh ! Pantang betol kalau kena soal . Rase macam diri ini BANDUAN -..- Haha !

P/S : 3 hari yang memenatkan . 3 hari yang menggembirakan . 3 hari yang menyakitkan . 3 hari yang menyeronokkan . Sayang ! Thanks for our date ! Love it hubbu . I love you laa keding :D !