50th Story (:
2011/06/026/02/2011 11:29:00 pm

assalamualaikum dan selamat malam :) wooot wooot . tengok blog aku . ahak ! simple ken ? okeyh aku dah malas nak edit banyak-2 . macam buad pening kepala aku jerk kodd . haha yeah ! aku dah pandai macam mane nak kecik ken lagu bile kite amek dekad youtube . alaaa yang macam aku punye to . haa nampak ken ? haa , macam to laa . senang jerk rupe nye :) to pun aku tengok tuto dekad blog orang . hak ! kire aku belajar laa ken ? blog aku tade laa canggih macam blog korang ken . ade salji turun dari atas laa . clik sane , clik sini laa . err aku rase macam memening ken kepala jerk kodd :) okeyh followers aku tade ? kau nampak tak button follow dekad atas to ? clik jerk laa . ape susah :) kalau tak , aku tak buad tak bagi memudah ken korang . ekh , cuti niyy bosan laa . dok terperap dekad rumah . tak tawuk nak pegi mane . bile sekolah , aku nak cuti . bile cuti , aku nak sekolah . alahaii --" kalau dekad sekolah , ape yang aku belajar kompom keluar balek . sebab bile time rehat , aku pot dengan member aku , madah berdekak jerk laa ken ? sampai tersembur-2 air . haha kami memang gile ^^ dah lah aku dah penad menaip . korang pun mesti penad bace cerite aku yang entah ape-2 ken ? okeyh go ! babaii sayang ^^