63th Story (:
2011/06/146/14/2011 04:24:00 pm

Winkwink ^^ Fuhh penad sehh hari niyy . Dengan kepala buad hal . Bagus betul . Oke dah dapat kertas periksa . Perghh ! Markah memang tak memuaskan . Down gile laa siaa markah aku periksa pertengahan niyy . Yela mane tak nye , tak habes-2 pikir Biyy aku . Mase periksa hubungan kite-orang tak berape nak oke sangat laa kan . Haishh pikir pasal dia , tak fokus langsung . Entah ape-2 jek kan aku jawab . Redha jek laa dengan keputusan yang aku dapat . Bukan aku tak cube :) Semalam aku dapat kertas BI , Math , BM lagi ape aku tak engat and malas nak engat ==" Time BM , cekgu panggel sorang-2 lepas tu komen ape patot . Then giliran aku .

CIKGU : Ain !
AIN : *bangun dengan malas
CIKGU : Kenape dengan karangan awak niyy ? Pendeknye . INGAT PAKWE EKH ?
AIN : Takde laa cekgu *dalam hati cakap YA
CIKGU : Habes kenape markah awak teruk macam niyy ? Kalau tak , awak boleh dapat lebeh dari niyy . 70 keatas .
AIN : *senyum memanjang =="
 
Oke dah malas nak cerite pepanjang . Tension aku ==" Babaii !

P/S : Biyy , 2 minguu periksa , bby langsung tak boleh nak fokus dekad kertas periksa . Asek fikir biyy . Tak pe laa . Benda dah lepas , malas nak engat lagi . Yang penting kita bahagia . Loveyou :)