58th Story (:
2011/06/086/08/2011 06:51:00 pm

86 sedikit sebanyak tentang Aien Ayen :) err tak nak tau ? tak payah bace . just go and leave this page . thank you  :)

  1. kuad merajuk : )
  2. kuad cemburu : )
  3. suka tacing tak tentu pasal : )
  4. suka menganjeng : )
  5. suka menanges : )
  6. benci orang yang beci aku : )
  7. sayang orang yang sayang aku : )
  8. ketawa macam sial : )
  9. degil : )
  10. nakal : )
  11. jahad ? siket laa : )
  12. terejal ? tak same ke dengan yang atas ? : )
  13. ade pakwe : )
  14. ade bestiee terhebad : )
  15. ade keluarga yang lengkap : )
  16. tak suke dipakse : )
  17. tak suke dikongkong : )
  18. nak kumpul koleksi domo banyak-2 : )
  19. nak kumpol koleksi sesame street banyak-2 : )
  20. suka warna COKLAT , UNGU , PINK *sejak bile suka warna PINK pun tak tau xD
  21. nak jam G-SHOCK : )
  22. nak barang silver 1 set : )
  23. nak sehidup semati dengan orang yang aku sayang : )
  24. suka kucing , hamster , arnab : )
  25. geli lipas , cicak , ulat dan sewaktu dengannya : )
  26. still virgin *itu yang penting : )
  27. tak hot , tak maket , tak pernah belagak diri ini bagus dan sempurna : )
  28. suka ponteng kelas *dulu mase form 1 dengan form 2 , sekarang tak sebab nak PMR xD
  29. gelabah bila kantoi : )
  30. benci kau PUKIWAKK : )
  31. nak bilek tidur sendiri *serba UNGU atau PINK : )
  32. nak notebook sendiri : )
  33. nak handphone sony ericson sendiri : )
  34. nak amek lesen motor cepat-2 *nanti boleh merayap , tak susah ken ayah dengan ibu xD
  35. nak motor 125 ZR : )
  36. nak kereta mini copper atau volkswegen : )
  37. nak rumah banglo sendiri : )
  38. nak kahwin dengan Zul Faizwan *kalau ade jodoh xD
  39. bukan kaki langgar : )
  40. smoking ? dulu , sekarang dah insaf kodd : )
  41. drinking ? FUCK OFF ==" aku tak jahad macam to sekali bodoh : )
  42. clubing ? eeuww ! not my taste . tempat to KOTOR : )
  43. nak gembira ken ibu dan ayah : )
  44. nak berjaya dalam hidup : )
  45. nak keputusan PMR dan SPM yang baik : )
  46. nak kamera canon : )
  47. penakod : )
  48. tak suka maki orang tapi kalau TERpaksa nak buad macam mane : )
  49. tak suka gaduh pasal LELAKI *kau memang sawet sial : )
  50. suka benda yang cute-2 : )
  51. suka orang puji aku *ecehh cehh : )
  52. suka berangan : )
  53. suka mandi lame-2 : )
  54. suka tangkap gambar banyak-2 kali sampai penad nak pose : )
  55. suka Biyy aku buad muka comel : )
  56. suka sedekah senyuman dekad orang samada lelaki mahupun perempuan : )
  57. suka bergurau : )
  58. cakap lepas : )
  59. suka minum coke , pepsi , 100plus , milo ais dan teh o ais : )
  60. benci perempuan gediks : )
  61. jauh ken bohsia , bojan dan sewaktu dengannya dari aku : )
  62. manja dengan ayah aku : )
  63. kadang-2 perangai macam budak kecik : )
  64. suka main air : )
  65. tak suka sayur-sayuran hijau dan tauge : )
  66. tak suka sardin : )
  67. tak suka makan ubat sebab nanti aku akan muntah ken balek : )
  68. tak manja : )
  69. tak romantik : )
  70. suka tidur memanjang : )
  71. pemalas : )
  72. tak suka orang tanye soalan yang mengganggu emosi dan mental : )
  73. tak suka cabaran : )
  74. suka tangguh-2 ken mase : )
  75. melatah : )
  76. tak pandai bergaya : )
  77. tak suka make-up 100% : )
  78. tak suka kasut tumit tinggi 100% : )
  79. minat k-pop : )
  80. suka nyanyi dalam toilet : )
  81. suka mengadap cermin yang besar gedabak : )
  82. minat hoki : )
  83. tak minat bola sepak : )
  84. senang diperbodohkan : )
  85. sekali benci selamanya benci : )
  86. still searching PEFECT GUY : )

oke cukup laa to sampai 86 jek . penad aku memikir . haha tapi aku rase ade lagi laa kodd . tapi tak tau ape benda nye . jauh ken benda yang aku tak suka , dekad ken benda yang aku suka . yang paleng penting suka tengok Biyy aku buad muka comel dia ^^ oke stop story . babaii ^^