53th Story (:
2011/06/046/04/2011 12:47:00 pm

hye stalkers and readers :) nak meluah siket . okeyh malam tadi  kami gaduh . sebab ape biaa laa kami jerk yang tawuk . mate aku lebam . menanges lagi laa ken . dah-2 la to aien . okeyh sumpah aku tak boleh berhenti menanges sebab dia . ekh , kenapa perlu kite menanges sebab lelaki setiap kali kite bergaduh ? lame-2 bole bute aku . okeyh good :) dan bile kami bergaduh , selalu aku yang dipersalahkan . okeyh aku suke bile kena macam to :) sekarang try untuk memujuk tapi dia tak nak jugak . okeyh aku mengalah untuk yang ke seribu kali . terima kasih sayang . dah banyak kali aku kena . SEMUA LELAKI SAMA JE ! aku tau aku tak cukup baik untuk kau tapi aku cube jadi yang terbaik untuk kau . aku tau aku tak sempurna untuk kau tapi aku cube untuk sempuran ken hidup kau . sumpah aku kecik hati bile kau cakap dekat aku JANGAN AMEK TAU PASAL SAKET ORANG LAGI . aku bace ayat to berulang kali dan air mate aku jatuh tak berhenti . siape aku sebenarnye di hati kau ? aku tak penting ke dalam hidup kau ? walaupun aku yang bersalah , kau buad aku menanges . terima kaseh sayang :) okeyh stop menaip . air mate dah menitis . have enjoy's it . babaii :)