56th Story (:
2011/06/076/07/2011 02:46:00 pm

assalamualaikum :) bangun pagi rase mate sebelah aku seped ken . pegi dekad cermin , mate merah menyala . amek tuala bersih ken tahi mate yang menyinggah dekad mate aku . alahai saked mate sehh . naseb sebelah jek . kalau 2-2 dah macam zombi da aku rase . basuh muka terus pegi beli sarapan . dah siap mencekik baru mandi . haha lepas to mesett My Mashimaro . dia ajak jumpe tapi aku tak boleh keluar . ibu aku cakap nanti ayah bising . alahai --" ayah niyy . selama cuti niyy ayah langsung tak bawak kite-orang berjalan . maseng-2 sebok kerja laa . meniage laa . jalan sekali , pegi stemboat . lepas to takde pun . bosan boleh ? aku duduk rumah tambah ken lemak dekad badan . err gemok laa aku --" Mashimaro aku cakap nak pegi ioi , err risau pulak aku . okeyh stop story . nak tengok Maharaja Lawak and nak mesett My Mashimaro . babaii sayang ^^