54th Story (:
2011/06/056/05/2011 06:37:00 pm

assalamualaikum :) hai stalkers and readers , alahai bosan nye laa ken aku . bangun tidur terus hadap laptop . hari minggu yang membosan ken --" tadi ibu ajak pegi today mall dekad tiram , aku tengok tak jugak gerak nak pegi sampai tertidur aku dibuad nye . alaahai --" ekh , tengok AF tak malam tadi ? erul tersinggkir ken ? dia punye excited laa ken bile name dia diumum ken , sekali tersingkir . dah melutut to , sekali pak nil cakap tersingkir , terus berubah ken muka . kesian :) muka tahan nanges . ibu aku cakap memang patut dia keluar . nyanyi bersepah . k-pop laa kepoh laa . haha ape-2 jerk laa bu . asal ken dia bahagia . haha yeah hazama ke final ! kaw timm ! ecehh over plak . undi tak jugak xD baik aku mesett pakwe aku lagi bagus dari undi dia-orang . bukan dia-orang bayar balek pun credyt yang kite melabur ken untuk mereka *ayat boleh pegi tasik xD okeyh cuti tinggal lagi seminggu . alaaa ! kenape sekjap sangat cuti . panjang ken laa lagi *mood cuti lagi niyy . haha mase cuti komplain bosan laa , ape laa . bile dah nak habes cuti , mintak bagi cuti lagi . haa ! amek MC ahk . buad-2 saked xD ekh , tak boleh . aku ken pelajar paleng RAJEN datang sekolah *sekolah ganti langsung tak penah datang xD aku cuti baru 5 hari . elehh kau tengok habes  PMR nanti . seminggu dua kali jerk aku datang . haha kompom kena perhambat dengan cekgu aku . rindu pulak nak dengar cekgu SERI ANA menjerit  . err kompom aku keluar kelas tak dengar pape xD okeyh stop ngumpat MAK ANGKAT PUTERI . haha okeyh hanye itu . babaii sayang ^^