55th Story (:
2011/06/066/06/2011 07:52:00 pm

assalamualaikum dan selamat  malam :) cuti tinggal lagi enam hari . alahai --" kenape sekejap sangat . belum puas nak bangun lambat , belum puas nak tidor di siang hari . haha mood cuti lagi niyy babe :) okeyh semalam Mashimaro aku datang rumah TAPI dia tak macam selalu :) biase dia sampai , dia stand motor then duduk sebelah aku TAPI semalam tak pun . dia duduk atas motor and tak pandang aku langsung , bercakap pun tak . tersinggung aku rase . tapi naseb ade adek aku , berteman laa jugak ken aku . main lari-2 bagai . doa tengok ken jek . then dia cakap dia nak balek , tolak motor terus balek . biase sebelum dai balek , aku salam dia TAPI semalam tak pun . ade laa ken sesuatu yang terjadi semalam :) okeyh next story , tengok blog aku . PINKY DIKY DOO ^^ haha sejak bile aku minat dekat warna MERAH JAMBU pun aku tak tau . wewwitt ^^  ayu gitu . haha tapi blog aku bersepah ken ? menjenuh aku susun gadget niyy semua . memang laa cantek , hias berpandu ken tuto orang :) ekh , aku dok sebok blog orang , aku pegi laa skodeng blog sorang gadis niyy . aku ade bace pasal Rahsia Pasangan dengan Tarikh Lahir . try laa tengok , blog dia pun menawan hati :)  okeyh hanya itu kodd nak story . penad sudah . okeyh babai ^^