64th Story (:
2011/06/146/14/2011 09:53:00 pm

Wewwitt ^^ Oke aku nak cerite pasal hari Ahad . Act takde laa istimewa sangat hari tu . Hari ahad tu aku pegi Hutan Bandar Putra dengan family aku . Lepas tu ibu dengan ayah aku jumpe kawan lame dia . Isteri dia boleh cakap yang aku niyy ADEK ibu aku . Alahai ==" Ketawe aku dengar bile kawan ibu aku cakap macam tu . Dasyat betul xD Dia cakap aku macam ibu aku mase MUDE-2 dulu . Haha apa pun tak boleh . Lame jugak laa kodd tunggu dia-orang berborak . Jenuh aku tunggu . Lepas tu jalan beli makan ape semua . Sebenarnye mase tu Biyy aku pun ade . Tapi dia jogging . Tak penah dia cakap dengan aku setiap hari Ahad dia jogging . Baru hari tu dia bagi tau . Ade jek laa pasal dia aku tak tau . Haishh Biyy Biyy ==" Dah laa , aku penad sudah . Edit blog dari tadi . Amacam ? Chantek tak ? Haha oke babaii !