65th Story (:
2011/06/156/15/2011 10:00:00 pm

Winkwink ^^ Ape khabar semua ? Sehad ? Cehhcehh sejak bile aku jadi penyayang niyy . Haha oke hari niyy ade cerite tak ? Ohh ade . Mule cerite mase Sivik . Umi ajak aku pegi fotostat jadual , oke layan lagi pun bosan gile . Dah puas tido mase Math . Haha cikgu membebel dekad depan , aku membuta dekad belakang . Naseb tak kena Dimerit ^^ Kena tolak 5 markah . Cikgu , asal markah 300 jek ? Bagi banyak siked . Hee :D Oke sambung cerite . Dah keluar nak pegi fotostat , fotostat pulak tak bukak . Tutup sudah . Lepas tu patah balek pegi kelas , tapi Umi ajak pegi kantin .

Pegi kelas nak amek duet . Suruh Ayu amek kan . Malas nak masuk sebab ade cikgu . Sampai dekad depan surau , usha tengok ade cikgu ke tak . Line tak clear , ade cikgu Badariah , Azilah dengan lagi sorang tak dapat dikenal pasti xD Tengah sebok-2 usha , boleh pulak terserempak dengan Ganu . Alahaii , menyampah betul laa ==" Kalau jumpe tak habes-2 mintak number aku . Umi bagi cadangan suruh bagi number Biyy aku . Haha layan . Dah berbual ape benda semua dengan Ganu , Umi ajak blah . Lepas tu aku suruh Umi bagi number Biyy aku . Dah blah , tahan ketawe sampai kelas berdekak gile babi xD

Dah masuk kelas , mase Sivik dah habes . Sementare tunggu cikgu Seri Ana datang , aku duduk atas meja . Berbual bagai dengan budak-2 niyy tetibe cikgu jerit name aku . Tak macam tercampak pulak jantung aku kan . Sabor jek laa nyah .

CIKGU : Awak tau ape kesalahan awak ?
AIEN : *Terpinga-pinga
CIKGU : Ape kesalahan awak *menjerit
AIEN : *tanye Umi *Ape kesalahan aku ?
UMIEY : Duduk atas meja
AIEN : Duduk atas meja
CIKGU : Haa , tau pun . Awak tu dah laa perempuan . Duduk atas meja macam tu . Dah laa depan lelaki
AIEN : *Buad bodoh pegi duduk dekad tempat aku

Alahaii cikgu niyy . Sabor jek laa kan aku . Selama 2 masa dia , aku jek kena ngelan dengan dia . Makk ehh asal aku pulak laa kan yang kena . Sabar jek laa kan aku . Yang tak boleh blah , dia attack Ayu . Haha terbaik ! Cikgu cakap Mizan pakwe Ayu . Haha merah laa sehh muka Ayu mase cikgu cakap macam tu . Haha kesian kau Ayu . Aku turut bersimpati xD Lepas tu balek ! Haha lepas jugak beban . Ekh , cikgu aku cakap Isnin depan Sultan Johor nak datang sekolah aku . Betul atau tak aku tak tau laa kan . wait and see ^^ Oke-2 berhenti cerite . aku nak tengok cerite Ong Bak 3 sambil text Biyy aku . Babaii !